علت جمع شدن دستگاه تناسلی مردان چیست؟

جمع شدن آلت تناسلی مردان در واقع به دلیل کوچک شدن الت صورت می گیرد. در این مقاله به شما می گوییم که دلیل کوچک شدن دستگاه تناسلی مردان چیست.

جمع شدن دستگاه تناسلی مردان می تواند به دلایل مختلف تا حدود 2.5 سانتی متر کاهش یابد. داشتن آلتی اندک کوتاه تر، توانایی فرد را برای داشتن یک زندگی جنسی فعال و رضایت بخش مختل نمی کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عوامل کوچک شدن آلت تناسلی و نحوه مدیریت این علامت به خواندن مطلب ادامه دهید.

آلت تناسلی در طول زمان تغییر کرده و کوتاه شدن آن واقعی است. متخصصان اورولوژی بیان دارند که همگام با افزایش سن آلت در هنگام نعوظ کوچک تر شده و سفتی کمتری خواهد داشت. با این که هیچ راه حلی جهت پیشگیری از علت کوچک شدن آلت تناسلی وجود ندارد، اما موارد متعددی می توانند این روند را بدتر کنند.

عوامل جمع شدن دستگاه تناسلی مردان

علت جمع شدن آلت تناسلی مردان

عوامل متداول کاهش طول آلت تناسلی شامل موارد زیر می شوند:

✅ افزایش سن

✅ چاقی

✅ جراحی پروستات

✅ انحنای آلت: با نام بیماری پیرونی نیز شناخته می شود.

افزایش سن

همگام با افزایش سن، امکان دارد آلت تناسلی و بیضه ها اندکی کوچک تر شوند. یکی از دلایل این پدیده، تجمع رسوبات چربی در شریان های خون رسان به آلت و کاهش جریان خون رونده به این اندام است. این وضعیت می تواند به سلول های عضلانی موجود در لوله های اسفنجی بافت راست شونده درون آلت آسیب برساند. این بافت با جذب کردن خون آلت را به نعوظ می رساند.

با گذشت زمان، زخم های ناشی از آسیب های کوچکی که در حین رابطه جنسی یا فعالیت های ورزشی به آلت تناسلی وارد شده اند می توانند سبب تجمع بافت جای زخم در آلت شوند. این تجمع در غلاف منعطف دور بافت های اسفنجی درون آلت ایجاد شده و با محدود کردن بافت های درون خود طول آلت را در حالت نعوظ کاهش می دهند.

چاقی

در صورت افزایش چربی بدن مخصوصا در نواحی پایینی شکم، آلت تناسلی کوچک تر به نظر خواهد رسید. در این وضعیت، آلت تناسلی در بین لایه های چربی اطراف خود مدفون می شود. در مردانی که به چاقی مفرط دچار هستند، لایه های چربی قسمت زیادی از آلت تناسلی را در خود پنهان می کنند.

جراحی پروستات

تا 70 درصد مردانی که تحت جراحی برداشت پروستات مبتلا به سرطان قرار گرفته اند، کوتاه شدن خفیف تا شدید آلت تناسلی را تجربه می کنند. این فرایند با عنوان پروستاتکتومی رادیکال شناخته می شود.

متخصصان از علت جمع شدن دستگاه تناسلی مردان پس از جراحی برداشت پروستات آگاه نیستند. یک علت احتمالی آن می تواند انقباض های عضلانی غیر طبیعی در ناحیه کشاله ران باشد که آلت را به سمت داخل بدن می کشند.

مشکل در دستیابی به نعوظ پس از این جراحی سبب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت راست شونده آلت شده و سلول های عضلانی موجود در این بافت اسفنجی آسیب خواهند دید. در نتیجه این آسیب ها، یک بافت زخم با انعطاف کمتر در اطراف بافت راست شونده پدیدار می شود.

جمع شدن دستگاه تناسلی مردان پس از جراحی پروستات معمولا بین 1.5 تا 2 سانتی متر است که در حالت های خوابیده یا راست متغییر است. کاهش طول آلت پس از این جراحی در برخی مردان بروز نداده یا مقدار آن بسیار اندک است. مقدار این کوتاه شدن در تعدادی از مردان بیشتر از حد معمول است.

بیماری پیرونی

در بیماری پیرونی، آلت تناسلی دچار یک انحنای شدید شده که رابطه جنسی را دردناک یا غیر ممکن می کند. بیماری پیرونی می تواند طول و قطر آلت تناسلی را کاهش دهد. جراحی برداشت بافت اسکار عامل این بیماری می تواند به کاهش طول آلت تناسلی منجر شود. اسکار نام دیگر بافت جای زخم است.

کوچک شدن بیضه به چه دلیل است؟

ارتباط جمع شدن آلت تناسلی مردان با افزایش سن

کیسه بیضه

وظیفه آن مدیریت دمای بیضه ها است. این کیسه دارای عضلات صافی است که با انقباض و استراحت خود جهت افزایش یا کاهش دمای بیضه ها آن را به ترتیب به بدن نزدیک یا از آن دور می کنند. همگام با افزایش سن، این عضلات عملکرد مناسب خود را از دست داده و کیسه بیضه بیشتر در حالت استراحت باقی می ماند. همچنین، روند طبیعی کاهش انعطاف پذیری پوست نیز این افتادگی را تشدید می کند. مردان بالای 40 سال ممکن است به دلیل ابتلا به هیدروسل به افتادگی کیسه بیضه دچار شوند. هیدروسل هنگامی بروز می دهد که مایع در اطراف یک یا هر دو بیضه تجمع می یابد. علت تجمع مایع می تواند تولید بیش از حد یا عدم توانایی تخلیه مناسب آن باشد. هیدروسل معمولا دردناک نیست. با این حال، در صورت مشاهده تورم یا احساس هر گونه ناراحتی باید به پزشک مراجعه کرد.

علت جمع شدن آلت تناسلی مردان با افزایش سن

عملکرد آلت

همگام با افزایش سن، حساسیت اعصاب آلت تناسلی کاهش می یابد. این پدیده می تواند سبب دشواری دستیابی به نعوظ یا ارضای جنسی شود. با افت سطح تستوسترون در بدن، احتمال ابتلا به اختلال نعوظ بیشتر می شود. با این که امکان کاهش سفتی آلت وجود دارد اما این موضوع الزاما به معنای عدم توانایی برقراری رابطه جنسی نیست. رایج ترین علت بروز این مشکلات عدم توانایی حفظ خون در آلت تناسلی است. در این موارد، دستیابی به نعوظ ممکن اما حفظ آن دشوار است.

تغییر در اندام ها و تمایلات جنسی بخشی طبیعی از فرایند پیری هستند. در صورتی که تغییرات مرتبط با افزایش سن زندگی یا روابط عاطفی فرد را تحت تاثیر قرار دهند، باید با مراجعه به پزشک از درمان های موثر بهره مند شد.

ابعاد پروستات سالم چقدر است؟

در جمع شدن آلت تناسلی مرد چه موقع با پزشک تماس بگیریم؟

درمان کوچک شدن آلت تناسلی مردان

با انجام موارد زیر می توان عملکرد نعوظ خود را از عوارض افزایش سن حفظ کرد:

  • حفظ فعالیت فیزیکی
  • مصرف یک رژیم غذایی مقوی
  • عدم مصرف سیگار
  • اجتناب از مصرف مقادیر زیاد الکل

درمان کوچک شدن آلت تناسلی مردان با ترک سیگار

حفظ عملکرد نعوظ آلت اهمیت دارد زیرا با دستیابی به نعوظ، آلت تناسلی از خون غنی از اکسیژن پر شده و از کوتاهی آلت پیشگیری می شود.

در صورت کوتاه شدن و جمع شدن دستگاه تناسلی مردان پس از برداشت پروستات، باید شکیبایی به خرج داد. در بسیاری از موارد، طول آلت پس از 6 تا 12 ماه به حالت قبل باز خواهد گشت. امکان دارد، پزشک پس از جراحی درمانی به نام بازتوانی آلت را به بیمار پیشنهاد دهد.

در این روش درمانی، بیمار دارو های درمان اختلال نعوظ را مصرف و از دستگاه مکشی (وکیوم) برای افزایش جریان خون به آلت تناسلی استفاده می کند. از جمله این دارو ها می توان به سیلدنافیل (ویاگارا) یا تادالافیل (سیالیس) اشاره کرد.

اغلب مردان پس از جراحی پروستات در دستیابی به نعوظ با دشواری مواجه شده و بافت آلت از خون غنی پر اکسیژن محروم می شود. تغذیه این بافت های حساس با خون تازه می تواند از آسیب دیدن آن ها پیشگیری کند. با این که همه مطالعات بر موثر بودن بازتوانی آلت تناسلی موافق نیستند اما بیمار می تواند این روش را امتحان کند.

 

درمان قطعی میکروپنیس در کودکان

در بیماری پیرونی، درمان بر روی کاهش یا برداشت بافت جای زخم در زیر سطح آلت تمرکز دارد که این اقدام به وسیله مصرف دارو، انجام جراحی و روش های دیگر انجام می شود. سازمان غذا و داروی آمریکا یک دارو را جهت درمان بیماری پیرونی تایید کرده که کلاژناز نام دارد.

کوتاهی آلت ناشی از بیماری پیرونی قابل بازگشت نیست. نگرانی اصلی فرد در این بیماری کاهش انحنای آلت جهت احیای زندگی جنسی است. آلت تناسلی از 3 لوله تشکیل شده که 2 مورد از آن ها عروقی بوده و جهت داشتن عملکرد و راست شدن به جریان خون وابستگی دارند.

سومین لوله برای بیرون ریختن ادرار است. همگام با افزایش سن، آلت تناسلی همچون دیگر نواحی بدن مقداری از کلاژن و انعطاف پذیری خود را از دست داده و در نتیجه آن سلول های بیشتری می میرند.

تمامی این تغییرات بر جریان خون در سرتاسر بدن از جمله آلت تناسلی تاثیر گذاشته و طول و سفتی آلت را در حالت نعوظ کاهش می دهند. بدن مردان با افزایش سن تستوسترون کمتری تولید کرده که در نتیجه آن اندازه بیضه ها و اسپرم های تولیدی آن ها کاهش می یابد. در برخی موارد، که در اثر بیماری هایی همچون سرطان پروستات تعادل هورمونی به هم می ریزد، افراد می توانند با قرار گرفتن تحت درمان هورمونی دوباره به عملکرد قبلی خود دست یابند.

درمان کوچک شدن آلت تناسلی مردان

شوک درمانی با هدف باز کردن گرفتگی ورید ها و عروق خونی درمانی دیگری است که دانشمندان جهت درمان اختلال نعوظ و کوتاه های ناشی از پیری آن را پیگیری می کنند. متخصصان بر این باورند که داشتن انتخاب های درست در سبک زندگی موثر ترین روش جهت محدود کردن کوتاهی آلت تناسلی است.

از جمله این انتخاب ها می توان به ورزش کردن، رعایت رژیم غذایی مناسب، محدود کردن مصرف الکل و عدم مصرف سیگار اشاره کرد. بزرگ شدن شکم معمولا علت تجربه کوتاهی بیشتر آلت تناسلی در بسیاری از مردان است. هر چه چربی شکمی بیشتر باشد، آلت تناسلی کمتر نمایان می شود.

در صورتی که اندازه آلت در سن 30 سالگی زنان برای آن ها اهمیت نداشته باشد، احتمال مشکل ساز شدن آن پس از چندین دهه زندگی مشترک و رضایت بخش بسیار پایین است. تا زمانی که مردان تندرستی خود را حفظ می کنند، آلت آن ها نیز عمکردی مناسب خواهد داشت.

اندازه نرمال آلت تناسلی مردان

طبق تحقیقات، طول متوسط ​​آلت تناسلی مردانه 9 تا 16 سانتی متر است. طول آلت تناسلی مرد به طور متوسط 9 تا 16 سانتی متر است. از 100 مرد، فقط پنج نفر آلت تناسلی بزرگتر از 16 سانتی متر دارند.

در حالی که بسیاری از مردان نگران اندام آلت تناسلی خود هستند، تحقیقات نشان می دهد که بیشتر آلت تناسلی مردان طبیعی است و نیازی به نگرانی نیست.

مردانی که نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند، باید قبل از آزمایش روش های درمانی، که اغلب بی اثر، گران و به طور بالقوه مضر هستند، با یک متخصص اورولوژی صحبت کنند.

اندازه نرمال آلت تناسلی مردان

روش های افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

روش های افزایش طول آلت تناسلی عبارتند از:

قرص و لوسیون

این محصولات معمولاً حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان یا هورمون هایی هستند که می توانند آلت تناسلی مرد را بزرگ می کنند. علیرغم ادعاها و تبلیغات چشمگیر، هیچگونه شواهد بالینی مبنی بر عملکرد این محصولات وجود ندارد و حتی ممکن است برخی از آنها مضر باشند.

دستگاه های کشنده آلت تناسلی یا خلا

پمپ های آلت تناسلی مردانه شامل قرار دادن یک لوله بر روی آلت تناسلی مرد و سپس بیرون کشیدن هوا برای ایجاد خلا است. کشنده آلت تناسلی خون را به آلت تناسلی می کشد و باعث تورم می شود. از دستگاه های خلا uum گاهی اوقات در درمان کوتاه مدت ناتوانی جنسی استفاده می شود. اما استفاده بیش از حد از پمپ آلت تناسلی مرد می تواند به بافت آلت تناسلی آسیب برساند و باعث نعوظ ضعیف تری شود.

جلکینگ

جلکینگ تمرینی است که شامل کشیدن مکرر آلت تناسلی شل شده با استفاده از انگشت شست و انگشت اشاره، با هدف افزایش اندازه نعوظ است. تمرینات کششی ظرفیت خون در بافت نعوظ آلت تناسلی را افزایش می دهد و گفته می شود که باعث افزایش طول و دور آلت تناسلی مرد می شود.

جراحی دور آلت تناسلی مرد

برخی از روش های جراحی برای افزایش دور آلت تناسلی مرد شامل تزریق چربی گرفته شده از قسمت دیگر بدن به آلت تناسلی است. برخی مطالعات گزارش کرده اند که دور محیط 4 سانتی متر افزایش یافته است.

جراحی طول آلت تناسلی مرد

متداول ترین روش شامل بریدن رباطی است که آلت تناسلی مرد را به استخوان شرمگاه متصل می کند و پیوند پوست را در قاعده آلت تناسلی انجام می دهد تا طول بیشتری داشته باشد. این جراحی می تواند به طور متوسط ​​در طول آلت تناسلی شل 2 سانتی متر افزایش دهد، اما هیچ تغییری در اندازه آلت تناسلی راست ایجاد نمی شود.

لیپوساکشن

برای مردان با شکم بزرگ، لیپوساکشن، یک روش جراحی برای از بین بردن چربی زیر شکم  می تواند آلت تناسلی آنها را بزرگتر نشان دهد. از بین بردن چربی اضافی در اطراف ناحیه شرمگاه می تواند آلت تناسلی مرد را که تا حدی دفن شده برجسته تر نشان دهد.

آیا اندازه آلت تناسلی بر رضایت جنسی تاثیر می گذارد؟

آیا اندازه آلت تناسلی بر رضایت جنسی تاثیر می گذارد؟

برای بررسی تأثیر عرض آلت تناسلی مرد در مقابل طول بر رضایت جنسی زنان، از 50 زوج پرسیدند که عرض یا طول آلت تناسلی مرد برای رضایت جنسی آنها مهم است یا خیر؟

وقتی افراد از اندازه آلت تناسلی مرد صحبت می کنند، معمولاً به طول اشاره می کنند. بنابراین، مردی با آلت تناسلی کوتاه اما پهن احتمالاً تصور می کند که یک آلت تناسلی کوچک دارد و دیگران نیز چنین فکر می کنند. با این حال، عرض بخشی از اندازه است، اگرچه معمولاً تصدیق نمی شود. آیا عرض به رضایت جنسی زنان کمک می کند؟ یا شاید اندازه با لذت جنسی زن ارتباطی نداشته باشد.

محققان مشهور نتیجه گیری کردند که اندازه آلت تناسلی مرد نمی تواند هیچ تأثیر فیزیولوژیکی واقعی بر رضایت جنسی زنان داشته باشد. آنها این نتیجه گیری را براساس مطالعات فیزیولوژیکی خود نشان می دهند که واژن متناسب با اندازه آلت تناسلی مرد وفق می یابد. به دلیل این سازگاری واژن، آنها از واژن به عنوان یک فضای بالقوه به جای یک فضای واقعی یاد می کنند. بنابراین، علیرغم نگرانی بسیاری از مردان مذکر در مورد اندازه آلت تناسلی خود، محققان نتیجه گرفتند که آلت تناسلی مرد در هر اندازه متناسب خواهد بود و تحریک جنسی کافی را برای زن فراهم می کند.

 

دکتر هوشنگ قوامی متخصص کلیه و مجاری ادراری

 

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 5روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)

  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۳ خرداد ۲( 9 ماه پیش) تعداد بازدید: 111 مشاهده پرسش
    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، من ۲۲ سالمه از بچگی زمانی که میدویدم یا هر فعالیت فیزیکی که میخواستم انجام بدم التم میچسبید و یخ میزد، زمانیکه استرس میگیرم و دستشویی بزرگ دارم هم التم میچسه و یخ میزنه ولی زمانیکه میشینم یا دراز میکشم مشکلی نداره ولی تواین حالتم کلا سرده هم بیضه ها ،هم الت، من طول التم درحالت نعوظ ۱۲سانت هستش میخواستم بدونم راهی برای افزایش هست ، اگر تنهاراه عمل باشه تا چند سانت افزایش داره.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱۳ خرداد ۲( 9 ماه پیش)

      با سلام درمان دارويي و جراحي براي افزايش طول ألت وجود ندارد يخ زدن ألت درماني ندارد 

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 125 مشاهده پرسش
    باعرض سلام خدمت شما.
    آقای دکتر بنده حدودا" 53سال سن دارم وآلت تناسلی من درهنگام نعوظ هجده سانت بود البته مقداری به سمت چپ کجی داشت که مشکل چندانی برایم ایجاد نمیکرد وظاهرا" آنطوری که ازوالدین سوال کردم کسی که بنده راختنه کرده بود گویا مهارت کافی نداشته که سبب این امر شده درضمن متأهل هستم ودارای دوفرزند وچندسالی متأسفانه اعتیاد داشتم که بعداز ترک دچار زود انزالی شدیدی شدم که بهبود پیدا نکرد دربعضی موارد حتی به دخول هم نمیرسید که دچار انزال میشدم البته قرص هایی مانند ویاگرا و ویزارسین وچندنوع قرص های خارجی وگیاهی هم فایده ای نداشته وفقط اختلالات نعوظ را برطرف میکرد که مجبور به استفاده از اسپری های بی حسی هستم ولی الآن چند ماهه که دچار کوچکی آلت تا حد ده سانت شده ام که برایم مشکلات زیادی ایجاد کرده درضمن مثلا بادیدن صحنه های تحریک آمیز بیشتر مواقع دچار اختلال در ادرار ودرد شدید بیضه وباد کردن رگهای پا میشوم که خیلی اذیتم میکند اول فکر میکردم پروستات است اما درحالت عادی مشکلی در تخلیه ادرار ندارم وفقط مواقعی که خدمت شما عرض کردم اینطوری میشوم درضمن خیلی وقته که نعوظ صبحگاهی ندارم وبه خاطر مشکلاتی که گفتم رابطه زناشویی ام به حداقل رسیده تاگاهی مواقع بیشتراز دوماه خواهش میکنم راهنمایی کنید تامشکلم حل شود وآیا اصلا" حل شدنی هست یانه؟ به خاطر طولانی شدن سؤالم عذرخواهی میکنم.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام روزي دو بار هر بار ١٥ دقيقه ده روز در أب گرم نشسته شود و روزي يك عدد قرص ألفن xl صد ميلي گرم ده روز ميل كنيد روزي يك عدد قرص فلوكستين ٢٠ ميلي سه ماه ميل كنيد كوچكي ألت درماني ندارد

  • تصویر کاربر رضارحیمی شنبه ۵ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 133 مشاهده پرسش
    اقای دکتر حدود یکماهه که التم راست نمیشه وگاهی اوقات سفت میشه ولی به هنگام دخول شل میشه لطفا بنده رادرمان کنید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۵ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام علت مشكلات ذهني ،، فكري مي باشد اضطراب و استرس نداشته باشيد يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل كنيد

  • تصویر کاربر عزیزی جمعه ۶ آبان ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 121 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آقای دکتر خسته نباشید
    آقای دکتر بنده 52 سال سن دارم از 3سال پیش آلتم اول از سمت چپ فرو رفتیگی پیدا کرد رفته رفته هم خیلی کج شد وکوچیک شد آلتم اون موقه سالم بود12سانت بود الان شده 5 سانت
    بیمارستان فیروزگر توسط آقای دکتر دهقانی اطهر جراحی شدم الان یکم کجیش ساف شده ولی داره کوچیکتر میشه خواهش میکنم لطفا بفرماید چکار کنم بیام خدمت شما
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۶ آبان ۱( 1 سال پیش)

      با سلام احتمالا اشتباه مي كنيد چون عمل جراحي ٧ سانت باعث كوچكي ألت نمي شود به هر حال درماني ندارد

  • تصویر کاربر غلام چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 175 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    بنده ۲۵ سالمه
    چهار روز پیش برای اولین بار از اسپری لیدوکائین ۱۰ درصد استفاده کردم ( ۵ یا ۶ پاف ) اما وسط رابطه نعوظ خودم رو تا حدودی از دست دادم اما به هر نحوی بود رابطه رو تمام کردم
    از اون روز تا الان هر چه قدر تلاش میکنم نعوظم صد در صد کامل نمیشه و مثل قبل آلتم پر نمیشه از سیدنافیل هم استفاده کردم اما تاثیری نداشت
    اعتماد به نفسم رو از دست دادم و نگرانم لطفا سریع پاسخ دهید
    1. تصویر کاربر غلام یکشنبه ۲۰ شهریور ۱( 1 سال پیش)
      ناگفته نماند دارای اختلال خواب هستم و احساس میکنم بدنم از درون گرم است و بدن درد نیز دارم
      دکتر چرا پاسخ نمی دهید ؟
    2. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی یکشنبه ۲۰ شهریور ۱( 1 سال پیش)

      باسلام نگران نباشيد مشكل شما زود گذر است يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل كنيد

    3. تصویر کاربر غلام یکشنبه ۲۰ شهریور ۱( 1 سال پیش)
      دکتر ببخشید دوباره سوال میکنم تپش قلب هم دارم و بدنم گرمه و بدن درد هم دارم نعوظم که متاسفانه ندارم
      با همه اینا مشکلم زودگذره ؟
    4. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱( 1 سال پیش)

      با سلام  در خصوص تپش قلب بايد به متخصص قلب مراجعه كنيد

    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمود چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    جناب دکتر سلام ببخشید شش ماهه بیضه هام بالامیاد واصلا آلت موقع نشستن وبلند شدن بین بضه ها باید بادست بکشمش بیرون
    1. تصویر کاربر محمود شنبه ۱۹ شهریور ۱( 1 سال پیش)
      ممنون میشم
    2. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱( 1 سال پیش)

      با سلام شورت تنگ بپوشيد

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر ابی چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 181 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید من حدود ۴۳ سال سن دارم از زمانی که جوان بودم تا حالا بیشتر مواقع اختلال نعوذ داشتم وچند بار هم به پزشک مراجعه کردم وفقط قرص سیلد نافیل وداروهای مشابه تجویز شده البته عرض کنم من با مصرف یک چهارم قرص ۱۰۰میل مشکلم حل میشه و ولی عوارض مصرف قرص خیلی اذیتم میکنه ضمنا یک مقدار اضافه وزن دارم ولی مشکل اختلال نعوذ رو از وقتی که جوان تر بودم داشتم واون موقع وزنم متناسب بود آقای دکتر بیشتر مواقع آلتم جمع میشه واحساس میکنم بی حسه وبا دست زدن ومالش هم تحریک نمیشم ناگفته نمونه من متاهل هستم ودوتا بچه دارم واصلا دلم نمی خواد همسرم متوجه بشه من مجبورم دارو مصرف کنم واین موضوع خیلی نگرانم میکنه لطفا راهنمایی بفرمایید چکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱( 1 سال پیش)

      با سلام از أمپول پاپاورين تزريقي در ألت استفاده كنيد به اورولوژيست مراجعه كنيد تا دارو را برايتان نسخه كنند 

    2. تصویر کاربر ابی چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱( 1 سال پیش)
      سلام آمپول پاپاورین اثر درمان کنندگی داره یا مثل قرصهای ویاگرا اثرموقتی داره
    3. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱( 1 سال پیش)

      با سلام اثر درماني دارد

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۵ مرداد ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 152 مشاهده پرسش
    با سلام ..آقای دکتر من سری قبل به توصیه شما تاداگرا 20خوردم ..ولی آلتم یه زمان کمی نعوظ داشت ولی دقیقا موقع دخول حالت نعوظش رو از دست داد....همچنین من زیاد دستشویی میرم و هنگام ادرار چند قطره بیشتر نمیاد و اینکه اکثر مواقع حس سوزش ادرار دارم ..حسی مثل اینکه مجاری مسدود شده دارم..لطفا راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۲۵ مرداد ۱( 1 سال پیش)

      با سلام روزي يك عدد كپسول امنيك يك ماه ميل كنيد و روزي دو بار هر بار ١٥ دقيقه در أب گرم ده روز نشسته شود و يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص ويزارسين ٥٠ ميلي ميل كنيد

  • تصویر کاربر امیررضا سه شنبه ۱۸ مرداد ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من از بچگیم تا سن ۱۰ سالگی شب ها به شلوارم تشریح می کردم اما بعد اون ادرارم مشکلم رفع شد ولی بعد کلاس نهم می رفتم به فیلم های سکسی تماشا می کردم شب ها خیلی زیاد اون وقت هیچ مشکلی نداشتم ولی کلاس دهم ۴ روز بود می رفتم سرویس میومدم بیرون حس می کردم ادرار دارم بعد اون بعضی وقت ها شب ها می خوام بخوابم یک خواب می بینم بعد اون صبح می بینم شورتم تشریح شده یک سوال دارم شب ها آب نمیاد مثل شیر میاد اصلا آب نمیاد ادارم خیلی اذیت میشم
    بعد آلتم کوچیک میشه بعضی وقت ها بزرگ میشه
    لطفاً راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱( 1 سال پیش)

      با سلام سوال شما مفهوم نيست به طوريكه دو بار سوال را خواندم متوجه نشدم دو باره سوال را اصلاح كنيد و ارسال كنيد

    2. تصویر کاربر امیررضا پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱( 1 سال پیش)
      منظورم اینه شب ها وقتی می خوابم یک خوابی می بینم بعد خودمو نگه می دارم بعد از خواب بیدارم میشم می بینم شورتم تشریح شده از آلتم شیر میاد
      وقتی میرم دستشویی ادرارم خالی می کنم بعد باید آلتم تمیز کنم سوالم همینه سنم ۱۷ سالمه
    3. تصویر کاربر امیررضا پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱( 1 سال پیش)
      یادم رفته بود بالا سوالم بگم من سن ۱۰ الم بود فیلم های سکسی نگاه می کردم سنم شد ۱۴ به فیلم ها نگاه نکردم
    4. تصویر کاربر امیررضا یکشنبه ۱۶ مرداد ۱( 1 سال پیش)
      لطفاً جواب بدین به سوالم
    5. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۱۸ مرداد ۱( 1 سال پیش)

      با سلام روزي دو بار هر بار ١٥ دقيقه در أب گرم ده روز نشسته شود و روزي يك عدد قرص ألفن xl صد ميلي گرم ده روز ميل كنيد

    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر فرزاد سه شنبه ۱۱ مرداد ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 151 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر باعرض خسته نباشید ..بنده 37سالمه..از سن کودکی که ختنه شدم کامل نوک التم رو بریدن ..وبا بخیه یه گره بزرگ داره ..الان در حالت عادی کاملا تو رفته هست ..ودرحالت نعوظ 9سانت میشه ..خیلی استرس دارم .اکثر اوقات هنگام نعوظ شل میشه ..دوران کودکی که منو دکتر برده بودن گفته بودن این گره روی آلت باید باز بشه باید توسن بزرگسالی انجام بشه ..لطفاً راهنماییم کنید ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۱۱ مرداد ۱( 1 سال پیش)

      با سلام اگر عمل جنسي داريد يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل كنيد و بخيه هم خارج شود

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر