قرص قوی اختلال نعوظ + نحوه ی مصرف

اختلال نعوظ یکی از بیماری هایی است که عده ای از مردان را دچار نارضایتی کرده است. در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین و قویترین قرص های نعوظ می پردازیم.

معمولا اولین راه درمان اختلال نعوظ، تجویز و مصرف داروهای تقویت نعوظ است. مصرف این‌گونه داروها بیشتر برای مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند و آلت جنسی‌شان به وضعیت نعوظ نمی‌رسد؛ کارساز است و عوارض جانبی کمی نیز به همراه دارد.

قرص اختلال نعوظ مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، واردنافیل (لِویترا، استکسین)، تادالافیل (سیالیس) و آوانافیل (استندرا) از جمله داروهای خوراکی هستند که برای درمان اختلال نعوظ از آن‌ها استفاده می‌شود. 

این داروها اثر نیتریک اکسید را در بدن کاهش می‌دهند. نیتریک اکسید نوعی عامل شیمیایی طبیعی است که در بدن شخص تولید شده و منجر به سست شدن آلت جنسی فرد می‌شود. با مصرف این داروها میزان جریان خون افزایش می‌یابد و هنگام تحریک جنسی، نعوظ صورت می‌گیرد.

بهترین و قویترین قرص نعوظ در درمان اختلال نعوظ

اگرچه اثر همه داروی محرک مردان ذکر شده مشابه اند، اما ترکیب شیمیایی هر کدام از این داروهای خوراکی با دیگری متفاوت است. تفاوت‌های جزیی که در ترکیبات شیمیایی هر کدام از این داروها وجود دارد؛ می‌تواند روی اثر آن‌ها تاثیر بگذارد. 

مثلا سرعت اثربخشی و از بین رفتن اثر و عوارض جانبی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. پزشک سابقه پزشکی، عوامل مختلف، کنش و واکنش‌های احتمالی و داروهای مصرفی دیگر بیمار را در نظر گرفته و با توجه به این موارد، داروی موردنظر را برای فرد تجویز می‌کند.

1- قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل (ویاگرا)

اگر این قرص درمان اختلال نعوظ را یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی و با شکم خالی، این دارو را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن دریافت خواهید کرد. اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت.

قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل یا ویاگرا

2- واردنافیل (لِویترا، استکسین)

در مورد این دارو نیز اگر یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی آن را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت (فرقی نمی‌کند که آن را با غذا بخورید یا نه). البته مصرف غذاهای خیلی چرب می‌تواند از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو نیز حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت. نوع جدیدتری از این دارو تولید شده است که با گذاشتن روی زبان، جذب بدن می‌شود. سرعت اثر این مدل دارو از بلع قرص بیشتر است.

3- تادالافیل (سیالیس)

این دارو را باید یک تا دو ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. فرقی نمی‌کند که آن را هنگام غذا خوردن مصرف کنید یا نه. تادالافیل تا 36 ساعت اثربخش است. این دارو را می‌توان در دوزهای کوچک به صورت روزانه مصرف کرد یا از دوز بزرگ‌تری از آن به هنگام نیاز بهره برد.

4- آوانافیل (استندرا)

این دارو را باید سی دقیقه قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. این‌که آن را باید هنگام غذا مصرف کرد یا نه؛ بستگی به میزان دوز مصرف دارو دارد. این دارو تا شش ساعت موثر است.

از آن‌جایی که همه این داروها اثری مشابه دارند؛ دانشکده پزشکان آمریکا توصیه می‌کند که فرد می‌تواند با توجه به قیمت، راحتی استفاده، مدت زمان اثر دارو و عوارض جانبی هر کدام از این داروها تصمیم بگیرد که از کدام قرص اختلال نعوظ استفاده کند. 

انواع عمومی داروهای سیلدنافیل، وردنافیل و تادالافیل در بازار موجود است.

قرض های اختلال نعوظ

بهترین داروی محرک مردان

 قرص سیلدنافیل (Sildenafil) یا قرص تقویت نعوظ که با نام های ویاگرا (Viagra) و رواتیو (Revatio) نیز شناخته می شود، دارویی است که گاهاً به عنوان بهترین و قوی ترین قرص نعوظ در بین مردم شناخته می شود و به وفور در درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی بکار می رود.

آیا مصرف قرص قوی اختلال نعوظ بی‌خطر است؟

قبل از مصرف هر گونه قرص اختلال نعوظ برای درمان اختلال نعوظ باید با پزشک خود مشورت کنید و از او تاییدیه بگیرید. احتمال این‌که داروهای درمان اختلال نعوظ در موارد زیر موثر نبوده یا خطرناک باشند وجود دارد:

عوارض جانبی قرص تقویت نعوظ

بیشتر مردانی که برای درمان اختلال نعوظ، دارو مصرف می‌کنند؛ هیچ عارضه جانبی نخواهند داشت. ممکن است در صورت بروز عوارض جانبی، موارد زیر برای فرد اتفاق بیفتد:

کمردرد از عوارض مصرف قرص اختلال نعوظ

در موارد نادری ممکن است عوارض جانبی جدی‌تری نیز برای فرد رخ دهد. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ناشنوا یا نابینا شدن

برخی از مردانی که یکی از داروهای ذکرشده را مصرف کرده‌اند؛ ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست داده‌اند. البته مشخص نیست که نابینا یا ناشنوا شدن آن‌ها، ارتباط مستقیم به مصرف این داروها داشته است یا به دلیل بیماری قبلی دیگری اتفاق افتاده است. 

اگر یکی از داروهای خوراکی گفته‌شده را برای درمان اختلال نعوظ خود مصرف کردید و ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست دادید؛ خیلی سریع به بیمارستان یا پزشک خود مراجعه کنید.

2- نعوظ آلت و برطرف نشدن خودبه‌خودی آن

به این حالت، نعوظ دائمی آلت مرد می‌‎گویند. این اختلال نادر دردناک است و برای جلوگیری از آسیب دیدن آلت، باید هر چه سریع‌تر اقدامات درمانی پزشکی روی آن انجام شود. اگر آلتتان بیش‌تر از چهار ساعت در حالت نعوظ باقی مانده است، باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید.

تاری دید

خرید آنلاین داروهای تقویت نعوظ

ارائه روش‌های مختلف برای درمان اختلال نعوظ، کسب‌وکار پرطرفدار و پردرآمدی است؛ پس باید مراقب کلاهبرداری‌های موجود در این کسب‌وکار باشید. اگر قصد دارید از طریق اینترنت نسبت به خرید این داروها اقدام کنید:

بررسی کنید که آیا فروشگاه آنلاین دارویی که قصد خرید دارو از آن را دارید؛ قانونی است یا نه.

اگر نمی‌توانید از طریق تماس تلفنی با فروشگاه در ارتباط باشید، از آن فروشگاه خرید اینترنتی انجام ندهید. 

هم‌چنین اگر احساس کردید که قیمت داروی ارائه‌شده توسط آن فروشگاه بسیار ارزان است یا به شما گفته شد که برای مصرف داروها نیازی به تایید و تجویز پزشک نیست؛ از فروشگاه موردنظر دارویی نخرید. 

کسب‌وکارهای غیرقانونی وجود دارند که نسخه‌های جعلی داروهای قانونی را می‌فروشند. احتمال این‌که مصرف این داروها بی‌اثر یا خطرناک باشد؛ وجود دارد. 

با مراجعه یا برقراری تماس با داروخانه و یا پزشک می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید؛ معتبر و قانونی است یا نه.

داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز مناسب خریداری کنید

دقت کنید که در هنگام سفارش دارو و تحویل آن، داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز دقیق تجویزی خریده باشید.

فریب واژه «ویاگرای طبیعی» را نخورید.

هرگز برای درمان اختلال نعوظ، دارویی که برچسب «گیاهی» یا «معادل بدون نسخه» دارد را نخرید. این گونه داروها جایگزین‌های دارویی کارآمدی نیستند و در عین حال در ترکیبات برخی از آن‌ها از مواد خطرناک و مضری استفاده شده است.

مرجع: mayoclinic

نکته ی مهم: هیچگاه از این قبیل دارو ها خودسرانه استفاده نکنید و حتما باید زیر نظر پزشک باشد. این مقاله صرفا جهت آشنایی است و مسئولیتی متوجه آن نمی شود.

دکتر هوشنگ قوامی متخصص کلیه و مجاری ادراری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 5روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)

  • تصویر کاربر سمیرا شنبه ۲۶ اسفند ۲( 1 هفته پیش) تعداد بازدید: 14 مشاهده پرسش
    سلام
    همسرم دیابت داره وبسیار شدید مشکل نعوظ داره.(دیابش انسولینی نیست). چندین بار دکنر رفته قرصای مختلف استفاده کرده اما هیچ فایده ای نداشته. بنظرتون کدومیکی ازقرصای نعوظ قوی تره وروش جواب میده؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۲۶ اسفند ۲( 1 هفته پیش)

      با سلام بايد از أمپول تزريقي پاپاورين در ألت استفاده كنند به اورولوژ مراجعه كنيد تا أمپول را براي ايشان نسخه كنند 

  • تصویر کاربر پویا شنبه ۲۶ اسفند ۲( 1 هفته پیش) تعداد بازدید: 14 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خستع نباشید سال خوبی رو براتون ارزو دارم چن سالی هست درگیر زود انزالی هستم اما مواقعی ک داپوکستین میخورم یا سرکننده به آلتم میزنم خیلی خوبه قبلا سیدنافیل مصرف میکردم یک چهارمش تاثیرگذار بود الان یکیشم زیاد تاثیرنداره گاها زود ارضا میشم گاها هم ب سختی اما موقع برقراری رابطه آلتم زودی شل میشه ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی ازاین موضوع رنج میبرم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۲۶ اسفند ۲( 1 هفته پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل شود و روزي يك عدد قرص پاروكستين٢٠ ميلي يك ماه ميل كنيد

  • تصویر کاربر حسین جمعه ۲۵ اسفند ۲( 1 هفته پیش) تعداد بازدید: 10 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.. آیابهترین داروبرای سفت شدن الت یک مرد۶۰تا۶۵ساله وتاخیردرانزال بدون عوارض چی هست ؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۲۵ اسفند ۲( 1 هفته پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل كنيد و روزي يك عدد قرص پاروكستين ٢٠ ميلي يك ماه ميل كنيد

  • تصویر کاربر amirkabir6 شنبه ۱۲ اسفند ۲( 3 هفته پیش) تعداد بازدید: 27 مشاهده پرسش
    سلام.در سال 78 عمل جراحی قلب باز انجام دادم و خدارو شکر تا کنون هیچ مشکلی نداشتم .مدتی است که به بیماری عدم نعوظ و زود انزالی مبتلا شدم ودر سال گذشته با مشورت دکتر قلب از نوعی قرص سینلافیلد استفاده میکردم که تقریبا موثر بود وتا حدودی مشکلم بر طرف میشد .اکنون چند ماهی هست که اسم قرص را فراموش کردم وتقریبا هیچ گونه نعوظی ندارم .لطفا ضمن راهنمایی دارویی جهت رفع مشکلم معرفی بفرمایید .من 67 سال سن دارم.با تشکر مرادیدر ضمن من از قرصهای اکسویکس و متورال 50 ویک نوع قرص ضد چربی برای قلبم استفاده میکنم .
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱۲ اسفند ۲( 3 هفته پیش)

      باسلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل كنيد

  • تصویر کاربر کریم جمعه ۱۱ اسفند ۲( 3 هفته پیش) تعداد بازدید: 18 مشاهده پرسش
    با درود از ۱۵ سال پیش قرص سیلدنافیل هندی ۵۰ نصف کرده سپس ۵۰ و ۱۰۰ چون جواب نمی‌دادند دو قرص ۱۰۰ و نهایتا ۲۰۰ اونم جواب نمی‌داد، منجر به تاری دید ، سردرد ، دید آبی رنگ و فعلا بلا تکلیفم چکار کنم چون هیچ قرصی در من اثر گذار نیست لطفا راهنمایی بفرمایید ، ۶۱ سال سن دارم قرص ب ۲ زیر زبونی استفاده میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۱۱ اسفند ۲( 3 هفته پیش)

      با سلام به متخصص اورولوژ مراجعه كنيد تا أمپول پاپاورين برايتان نسخه كنند

  • تصویر کاربر مقدم چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 60 مشاهده پرسش
    تحریک جنسی و نعوظ بهتر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 1 ماه پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل كنيد

  • تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 37 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    من بدنم سالمه و نه اهل سیگار و هیچ چیز دیگری ام من همیشه یه زود انزالی داشتم ولی چون بعد از انزال اول دوباره التم میتونست بلافاصله بلند بشه و تا بار بعدی که مدتی طولانی طول میکشید تا انزال رخ بده مشکلی نداشتم و حتی تا چند بار هم میشد ولی الان چند سالی میشه دیگه بعد از بار اول خیلی به ندرت بشه تا دوباره برای بار دوم بتونم میخوام بدونم چه مشکلی برام به وجود اومده و چه راهکاری وجود داره تا مثل قبل بشه
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 1 ماه پیش)

      با سلام مشكل شما جنبه فكري ،، ذهني و روحي رواني دارد

  • تصویر کاربر سلام چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 27 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر، بنده ۶۲ سال دارم از ۴۵ سالگی متوجه ضعف جزئی نعوظ شدم که با نصف کردن قرص سیلدنافیل۵۰ خیلی موثر بود ضعف نعوظ پس بزرگی پروستات از ۵۴ سالگی خیلی بیشتر شد و داروهای پروستات مصرف کردم از ۵۸ سالگی دیگر اصلاً حتی با مصرف انواع قرص های رایج نعوظ ندارم دو سال پیش عمل پروستات داشتم که مشکلات پروستات بکلی رفع شد اما مشکل جنسی هنوز پا بر جاست اضافه وزن ندارم و قند ناشتا اخیرا ۱۰۸ شده و مراعات میکنم امیدوارم بنده را راهنمایی بفرمایید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 1 ماه پیش)

      با سلام به متخصص اورولوژ مراجعه كنيدتاأمپول پاپاورين برايتان نسخه كنند 

  • تصویر کاربر محسن چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 13 مشاهده پرسش
    آیا واریکوسل تاثیری در شل شدن آلت بهنگام نزدیکی دارد یا خیر اگر دارد راه درمان چیست
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 1 ماه پیش)

      با سلام خير واريكوسل اثري ندارد

  • تصویر کاربر مهبد سه شنبه ۱ اسفند ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 18 مشاهده پرسش
    با درود جناب دکتر
    میزان میل من به سکس به شدت بالاست
    اما متاسفانه الان نزدیک به یک ساله که مشکل نعوظ دارم
    با اینکه تحریک جنسیم شدیده اما آلتم خیلی ضعیف عمل میکنه و به اون اندازه‌ای که همیشه بوده نمیرسه
    کلا افسردگی گرفتم یکی دو بار هم قرص تاداگرا۲۰ مصرف کردم تاثیر خاصی نداشت بعدشم پادرد و کمردرد شدید میگرفتم
    اگه امکانش هست ممنون میشم راهنماییم کنین
    آیا برای این معضل درمان قطعی وجود داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۱ اسفند ۲( 1 ماه پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص ويزارسين٥٠ ميل كنيد

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر