قرص قوی اختلال نعوظ + نحوه ی مصرف

اختلال نعوظ یکی از بیماری هایی است که عده ای از مردان را دچار نارضایتی کرده است. در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین و قویترین قرص های نعوظ می پردازیم.

معمولا اولین راه درمان اختلال نعوظ، تجویز و مصرف داروهای تقویت نعوظ است. مصرف این‌گونه داروها بیشتر برای مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند و آلت جنسی‌شان به وضعیت نعوظ نمی‌رسد؛ کارساز است و عوارض جانبی کمی نیز به همراه دارد.

قرص اختلال نعوظ مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، واردنافیل (لِویترا، استکسین)، تادالافیل (سیالیس) و آوانافیل (استندرا) از جمله داروهای خوراکی هستند که برای درمان اختلال نعوظ از آن‌ها استفاده می‌شود. 

این داروها اثر نیتریک اکسید را در بدن کاهش می‌دهند. نیتریک اکسید نوعی عامل شیمیایی طبیعی است که در بدن شخص تولید شده و منجر به سست شدن آلت جنسی فرد می‌شود. با مصرف این داروها میزان جریان خون افزایش می‌یابد و هنگام تحریک جنسی، نعوظ صورت می‌گیرد.

بهترین و قویترین قرص نعوظ در درمان اختلال نعوظ

اگرچه اثر همه داروی محرک مردان ذکر شده مشابه اند، اما ترکیب شیمیایی هر کدام از این داروهای خوراکی با دیگری متفاوت است. تفاوت‌های جزیی که در ترکیبات شیمیایی هر کدام از این داروها وجود دارد؛ می‌تواند روی اثر آن‌ها تاثیر بگذارد. 

مثلا سرعت اثربخشی و از بین رفتن اثر و عوارض جانبی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. پزشک سابقه پزشکی، عوامل مختلف، کنش و واکنش‌های احتمالی و داروهای مصرفی دیگر بیمار را در نظر گرفته و با توجه به این موارد، داروی موردنظر را برای فرد تجویز می‌کند.

1- قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل (ویاگرا)

اگر این قرص درمان اختلال نعوظ را یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی و با شکم خالی، این دارو را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن دریافت خواهید کرد. اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت.

قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل یا ویاگرا

2- واردنافیل (لِویترا، استکسین)

در مورد این دارو نیز اگر یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی آن را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت (فرقی نمی‌کند که آن را با غذا بخورید یا نه). البته مصرف غذاهای خیلی چرب می‌تواند از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو نیز حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت. نوع جدیدتری از این دارو تولید شده است که با گذاشتن روی زبان، جذب بدن می‌شود. سرعت اثر این مدل دارو از بلع قرص بیشتر است.

3- تادالافیل (سیالیس)

این دارو را باید یک تا دو ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. فرقی نمی‌کند که آن را هنگام غذا خوردن مصرف کنید یا نه. تادالافیل تا 36 ساعت اثربخش است. این دارو را می‌توان در دوزهای کوچک به صورت روزانه مصرف کرد یا از دوز بزرگ‌تری از آن به هنگام نیاز بهره برد.

4- آوانافیل (استندرا)

این دارو را باید سی دقیقه قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. این‌که آن را باید هنگام غذا مصرف کرد یا نه؛ بستگی به میزان دوز مصرف دارو دارد. این دارو تا شش ساعت موثر است.

از آن‌جایی که همه این داروها اثری مشابه دارند؛ دانشکده پزشکان آمریکا توصیه می‌کند که فرد می‌تواند با توجه به قیمت، راحتی استفاده، مدت زمان اثر دارو و عوارض جانبی هر کدام از این داروها تصمیم بگیرد که از کدام قرص اختلال نعوظ استفاده کند. 

انواع عمومی داروهای سیلدنافیل، وردنافیل و تادالافیل در بازار موجود است.

قرض های اختلال نعوظ

بهترین داروی محرک مردان

 قرص سیلدنافیل (Sildenafil) یا قرص تقویت نعوظ که با نام های ویاگرا (Viagra) و رواتیو (Revatio) نیز شناخته می شود، دارویی است که گاهاً به عنوان بهترین و قوی ترین قرص نعوظ در بین مردم شناخته می شود و به وفور در درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی بکار می رود.

آیا مصرف قرص قوی اختلال نعوظ بی‌خطر است؟

قبل از مصرف هر گونه قرص اختلال نعوظ برای درمان اختلال نعوظ باید با پزشک خود مشورت کنید و از او تاییدیه بگیرید. احتمال این‌که داروهای درمان اختلال نعوظ در موارد زیر موثر نبوده یا خطرناک باشند وجود دارد:

عوارض جانبی قرص تقویت نعوظ

بیشتر مردانی که برای درمان اختلال نعوظ، دارو مصرف می‌کنند؛ هیچ عارضه جانبی نخواهند داشت. ممکن است در صورت بروز عوارض جانبی، موارد زیر برای فرد اتفاق بیفتد:

کمردرد از عوارض مصرف قرص اختلال نعوظ

در موارد نادری ممکن است عوارض جانبی جدی‌تری نیز برای فرد رخ دهد. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ناشنوا یا نابینا شدن

برخی از مردانی که یکی از داروهای ذکرشده را مصرف کرده‌اند؛ ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست داده‌اند. البته مشخص نیست که نابینا یا ناشنوا شدن آن‌ها، ارتباط مستقیم به مصرف این داروها داشته است یا به دلیل بیماری قبلی دیگری اتفاق افتاده است. 

اگر یکی از داروهای خوراکی گفته‌شده را برای درمان اختلال نعوظ خود مصرف کردید و ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست دادید؛ خیلی سریع به بیمارستان یا پزشک خود مراجعه کنید.

2- نعوظ آلت و برطرف نشدن خودبه‌خودی آن

به این حالت، نعوظ دائمی آلت مرد می‌‎گویند. این اختلال نادر دردناک است و برای جلوگیری از آسیب دیدن آلت، باید هر چه سریع‌تر اقدامات درمانی پزشکی روی آن انجام شود. اگر آلتتان بیش‌تر از چهار ساعت در حالت نعوظ باقی مانده است، باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید.

تاری دید

خرید آنلاین داروهای تقویت نعوظ

ارائه روش‌های مختلف برای درمان اختلال نعوظ، کسب‌وکار پرطرفدار و پردرآمدی است؛ پس باید مراقب کلاهبرداری‌های موجود در این کسب‌وکار باشید. اگر قصد دارید از طریق اینترنت نسبت به خرید این داروها اقدام کنید:

بررسی کنید که آیا فروشگاه آنلاین دارویی که قصد خرید دارو از آن را دارید؛ قانونی است یا نه.

اگر نمی‌توانید از طریق تماس تلفنی با فروشگاه در ارتباط باشید، از آن فروشگاه خرید اینترنتی انجام ندهید. 

هم‌چنین اگر احساس کردید که قیمت داروی ارائه‌شده توسط آن فروشگاه بسیار ارزان است یا به شما گفته شد که برای مصرف داروها نیازی به تایید و تجویز پزشک نیست؛ از فروشگاه موردنظر دارویی نخرید. 

کسب‌وکارهای غیرقانونی وجود دارند که نسخه‌های جعلی داروهای قانونی را می‌فروشند. احتمال این‌که مصرف این داروها بی‌اثر یا خطرناک باشد؛ وجود دارد. 

با مراجعه یا برقراری تماس با داروخانه و یا پزشک می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید؛ معتبر و قانونی است یا نه.

داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز مناسب خریداری کنید

دقت کنید که در هنگام سفارش دارو و تحویل آن، داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز دقیق تجویزی خریده باشید.

فریب واژه «ویاگرای طبیعی» را نخورید.

هرگز برای درمان اختلال نعوظ، دارویی که برچسب «گیاهی» یا «معادل بدون نسخه» دارد را نخرید. این گونه داروها جایگزین‌های دارویی کارآمدی نیستند و در عین حال در ترکیبات برخی از آن‌ها از مواد خطرناک و مضری استفاده شده است.

مرجع: mayoclinic

نکته ی مهم: هیچگاه از این قبیل دارو ها خودسرانه استفاده نکنید و حتما باید زیر نظر پزشک باشد. این مقاله صرفا جهت آشنایی است و مسئولیتی متوجه آن نمی شود.

دکتر هوشنگ قوامی متخصص کلیه و مجاری ادراری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 5روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)

  • تصویر کاربر مبین شنبه ۳۰ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 70 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من مردی ۴۴سله هستم حدود۷ سال پیش عمل بازقلب انجام دادم و الانم از داروهای قلب که عبارتند از: آسپرین ۸۰ (روزی ۱عدد)-نیتروگلسیرین (روزی ۲عدد) آتورواستاتین۴۰(روزی ۱عدد)- متورال ۵۰(هرروزنصف قرص) کاپتوپریل ۲۵(هرروز۲عدد)- آملودیپین هرروز(۱عدد)مصرف میکنم .الان ۲ماهی میشه اصلا نعوظندارم و میل به رابطه جنسی هم ندارم.لطفا راهنمایی کنید برای ازبین بردن اختلال نعوظ.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۳۰ مهر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص ويزارسين٥٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر رضا شنبه ۳۰ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 79 مشاهده پرسش
    باسلام جناب دکتر بنده علاقه دارم به رابطه جنسی اما در زمان انجام آن مشکل زودانزالی و کاهش نعوظ دارم بخاطر ناراحتی قلبی و مصرف قرصهای متعدد قلبی از جمله نیتروگلسیرین 2/6 میلی میگن مصرف قرصهای نعوظ برایم خطر دارد وبا خانم هم بخاطرهمین مورد بگو مگو داریم لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۳۰ مهر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام روزي يك عدد قرص فلوكستين٢٠ سه ماه ميل كنيد و براي نعوظ يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاتاگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر مهرداد چهارشنبه ۲۷ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 74 مشاهده پرسش
    سلام و وقت بخیر
    ۴۵ سال سن دارم .از قبل مشکل زود انزالی داشتم آلان حدود یک ماهی هم هست که که مشکل نعوظ و سردی رابطه دارم لطفاً راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۷ مهر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام روزي يك عدد قرص فلوكستين ٢٠ سه ماه ميل كنيد و يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص ويزارسين ٥٠ ميل شود

  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۲۱ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 71 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من مشکل نعوظ یا رابطه جنسی در حالت عادی ندارم به علت درخواست طلاق همسرم رفته تو دادگاه گفته ناتوانی رابطه داره. الان رفتم ازمایش ریجی اسکن دادم بهم گفتن مشکل داری چه کار باید بکنم
    در حالت عادی که دستکاه بهم وصل نیست نعوظ دارم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۱ مهر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام اگر ريجي اسكن نعوظ شبانه را ثبت نكرده مشكل شما جنبه ذهني ،،فكري دارد كه با مراجعه به روانپزشك مشكل حل مي شود

  • تصویر کاربر بهرام دوشنبه ۱۸ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 162 مشاهده پرسش
    نغوظ ضعیف
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۱۸ مهر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠  ميل كنيد

  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۸ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 55 مشاهده پرسش
    سلام من مدت ۱۰ساله دیابت ۲ دارم و انسولین مصرف می کنم و متاهل و دو فرزند دارم الان ۵ساله نعوظ ندارم و تمام داروهای سیددنافیل و تادافیل مصرف کردن و فایده ای نداشته لطفا راهنمایی نمایید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۱۸ مهر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام بايد از أمپول پاپاورين تزريقي در ألت استفاده كنيد به متخصص اورولوژيست مراجعه كنيد تا دارو را برايتان نسخه كنند

  • تصویر کاربر حسن دوشنبه ۱۸ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 59 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    ۴۴ سال سن دارم
    اصلا از نظر تمایل ذهنی میل به رابطه ندارم
    اصلا نعوظ ندارم و زود انزال هستم
    وزنم بالاست
    آتروستاتین ۴۰ میخورم برای چربی خون
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۱۸ مهر ۱( 1 سال پیش)

      روزي يك عدد قرص فلوكستين ٢٠ سه ماه ميل كنيد و يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا ٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر مسعود دوشنبه ۱۸ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 59 مشاهده پرسش
    سلام من ۶۱ سال دارم مدت یکسال هست نغوظ ندارم ولی در خواب دارم وسپس شل میشود
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۱۸ مهر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد و اگر مشكلات فكري ،،، ذهني داريد أن را حل كنيد

  • تصویر کاربر وحید یکشنبه ۱۷ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 70 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر امروز جواب سوالمو دادیت ممنونم اما من قبلا قرص تادافیل 20خوردم خیلی دیرعمل می‌کنه یک روز قبل باید بخورم ،امروز هم گفتید یک ساعت قبل از رابطه یک عدد قرص تاداگرا20بخورید.من بر اثر تصادف ضایع نخاعی شدم ونعوظ میشم اما سفت نمیشه و زود شُل میشه. گفتم اگه میشه محبت کنید قرص قوی تری بهم معرفی کنید که بیشتر سفت بمونه.ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی یکشنبه ۱۷ مهر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص ويزارسين ٥٠ ميلي ميل كنيد

  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۱ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 61 مشاهده پرسش
    سلام رضا هستم پرسش شماره ۹۸۹۷۲ ۲۳ شهریور زحمت کشیدید فلوکستین ۲۰ تجویز کردید داروخانه بدون نسخه نمیدن سوال کردم گفتن قرص خطرناک و اعتیاد اور هست منم ترسیدم تهیه کنم خواستم مجددا نظر شمارو بدونم ممنون میشم جوای بدید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۱۱ مهر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام اين دارو خطرناك و اعتياد أور نمي باشد

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر