قرص قوی اختلال نعوظ + نحوه ی مصرف

اختلال نعوظ یکی از بیماری هایی است که عده ای از مردان را دچار نارضایتی کرده است. در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین و قویترین قرص های نعوظ می پردازیم.

معمولا اولین راه درمان اختلال نعوظ، تجویز و مصرف داروهای تقویت نعوظ است. مصرف این‌گونه داروها بیشتر برای مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند و آلت جنسی‌شان به وضعیت نعوظ نمی‌رسد؛ کارساز است و عوارض جانبی کمی نیز به همراه دارد.

قرص اختلال نعوظ مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، واردنافیل (لِویترا، استکسین)، تادالافیل (سیالیس) و آوانافیل (استندرا) از جمله داروهای خوراکی هستند که برای درمان اختلال نعوظ از آن‌ها استفاده می‌شود. 

این داروها اثر نیتریک اکسید را در بدن کاهش می‌دهند. نیتریک اکسید نوعی عامل شیمیایی طبیعی است که در بدن شخص تولید شده و منجر به سست شدن آلت جنسی فرد می‌شود. با مصرف این داروها میزان جریان خون افزایش می‌یابد و هنگام تحریک جنسی، نعوظ صورت می‌گیرد.

بهترین و قویترین قرص نعوظ در درمان اختلال نعوظ

اگرچه اثر همه داروی محرک مردان ذکر شده مشابه اند، اما ترکیب شیمیایی هر کدام از این داروهای خوراکی با دیگری متفاوت است. تفاوت‌های جزیی که در ترکیبات شیمیایی هر کدام از این داروها وجود دارد؛ می‌تواند روی اثر آن‌ها تاثیر بگذارد. 

مثلا سرعت اثربخشی و از بین رفتن اثر و عوارض جانبی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. پزشک سابقه پزشکی، عوامل مختلف، کنش و واکنش‌های احتمالی و داروهای مصرفی دیگر بیمار را در نظر گرفته و با توجه به این موارد، داروی موردنظر را برای فرد تجویز می‌کند.

1- قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل (ویاگرا)

اگر این قرص درمان اختلال نعوظ را یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی و با شکم خالی، این دارو را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن دریافت خواهید کرد. اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت.

قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل یا ویاگرا

2- واردنافیل (لِویترا، استکسین)

در مورد این دارو نیز اگر یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی آن را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت (فرقی نمی‌کند که آن را با غذا بخورید یا نه). البته مصرف غذاهای خیلی چرب می‌تواند از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو نیز حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت. نوع جدیدتری از این دارو تولید شده است که با گذاشتن روی زبان، جذب بدن می‌شود. سرعت اثر این مدل دارو از بلع قرص بیشتر است.

3- تادالافیل (سیالیس)

این دارو را باید یک تا دو ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. فرقی نمی‌کند که آن را هنگام غذا خوردن مصرف کنید یا نه. تادالافیل تا 36 ساعت اثربخش است. این دارو را می‌توان در دوزهای کوچک به صورت روزانه مصرف کرد یا از دوز بزرگ‌تری از آن به هنگام نیاز بهره برد.

4- آوانافیل (استندرا)

این دارو را باید سی دقیقه قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. این‌که آن را باید هنگام غذا مصرف کرد یا نه؛ بستگی به میزان دوز مصرف دارو دارد. این دارو تا شش ساعت موثر است.

از آن‌جایی که همه این داروها اثری مشابه دارند؛ دانشکده پزشکان آمریکا توصیه می‌کند که فرد می‌تواند با توجه به قیمت، راحتی استفاده، مدت زمان اثر دارو و عوارض جانبی هر کدام از این داروها تصمیم بگیرد که از کدام قرص اختلال نعوظ استفاده کند. 

انواع عمومی داروهای سیلدنافیل، وردنافیل و تادالافیل در بازار موجود است.

قرض های اختلال نعوظ

بهترین داروی محرک مردان

 قرص سیلدنافیل (Sildenafil) یا قرص تقویت نعوظ که با نام های ویاگرا (Viagra) و رواتیو (Revatio) نیز شناخته می شود، دارویی است که گاهاً به عنوان بهترین و قوی ترین قرص نعوظ در بین مردم شناخته می شود و به وفور در درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی بکار می رود.

آیا مصرف قرص قوی اختلال نعوظ بی‌خطر است؟

قبل از مصرف هر گونه قرص اختلال نعوظ برای درمان اختلال نعوظ باید با پزشک خود مشورت کنید و از او تاییدیه بگیرید. احتمال این‌که داروهای درمان اختلال نعوظ در موارد زیر موثر نبوده یا خطرناک باشند وجود دارد:

عوارض جانبی قرص تقویت نعوظ

بیشتر مردانی که برای درمان اختلال نعوظ، دارو مصرف می‌کنند؛ هیچ عارضه جانبی نخواهند داشت. ممکن است در صورت بروز عوارض جانبی، موارد زیر برای فرد اتفاق بیفتد:

کمردرد از عوارض مصرف قرص اختلال نعوظ

در موارد نادری ممکن است عوارض جانبی جدی‌تری نیز برای فرد رخ دهد. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ناشنوا یا نابینا شدن

برخی از مردانی که یکی از داروهای ذکرشده را مصرف کرده‌اند؛ ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست داده‌اند. البته مشخص نیست که نابینا یا ناشنوا شدن آن‌ها، ارتباط مستقیم به مصرف این داروها داشته است یا به دلیل بیماری قبلی دیگری اتفاق افتاده است. 

اگر یکی از داروهای خوراکی گفته‌شده را برای درمان اختلال نعوظ خود مصرف کردید و ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست دادید؛ خیلی سریع به بیمارستان یا پزشک خود مراجعه کنید.

2- نعوظ آلت و برطرف نشدن خودبه‌خودی آن

به این حالت، نعوظ دائمی آلت مرد می‌‎گویند. این اختلال نادر دردناک است و برای جلوگیری از آسیب دیدن آلت، باید هر چه سریع‌تر اقدامات درمانی پزشکی روی آن انجام شود. اگر آلتتان بیش‌تر از چهار ساعت در حالت نعوظ باقی مانده است، باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید.

تاری دید

خرید آنلاین داروهای تقویت نعوظ

ارائه روش‌های مختلف برای درمان اختلال نعوظ، کسب‌وکار پرطرفدار و پردرآمدی است؛ پس باید مراقب کلاهبرداری‌های موجود در این کسب‌وکار باشید. اگر قصد دارید از طریق اینترنت نسبت به خرید این داروها اقدام کنید:

بررسی کنید که آیا فروشگاه آنلاین دارویی که قصد خرید دارو از آن را دارید؛ قانونی است یا نه.

اگر نمی‌توانید از طریق تماس تلفنی با فروشگاه در ارتباط باشید، از آن فروشگاه خرید اینترنتی انجام ندهید. 

هم‌چنین اگر احساس کردید که قیمت داروی ارائه‌شده توسط آن فروشگاه بسیار ارزان است یا به شما گفته شد که برای مصرف داروها نیازی به تایید و تجویز پزشک نیست؛ از فروشگاه موردنظر دارویی نخرید. 

کسب‌وکارهای غیرقانونی وجود دارند که نسخه‌های جعلی داروهای قانونی را می‌فروشند. احتمال این‌که مصرف این داروها بی‌اثر یا خطرناک باشد؛ وجود دارد. 

با مراجعه یا برقراری تماس با داروخانه و یا پزشک می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید؛ معتبر و قانونی است یا نه.

داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز مناسب خریداری کنید

دقت کنید که در هنگام سفارش دارو و تحویل آن، داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز دقیق تجویزی خریده باشید.

فریب واژه «ویاگرای طبیعی» را نخورید.

هرگز برای درمان اختلال نعوظ، دارویی که برچسب «گیاهی» یا «معادل بدون نسخه» دارد را نخرید. این گونه داروها جایگزین‌های دارویی کارآمدی نیستند و در عین حال در ترکیبات برخی از آن‌ها از مواد خطرناک و مضری استفاده شده است.

مرجع: mayoclinic

نکته ی مهم: هیچگاه از این قبیل دارو ها خودسرانه استفاده نکنید و حتما باید زیر نظر پزشک باشد. این مقاله صرفا جهت آشنایی است و مسئولیتی متوجه آن نمی شود.

دکتر هوشنگ قوامی متخصص کلیه و مجاری ادراری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 5روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)

  • تصویر کاربر ر.آ دوشنبه ۲۸ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 76 مشاهده پرسش
    من دو سالی هست عدم نعوذ شدید دارم تا حالا چند بار دکتر رفتم قرص های مختلفی بهم دادند مثل تاداگرا ولی فقط برای چند روز این قرص تاثیر کرد و دیگه اثر نداشت دارای بیماری فشار خون هستم و قرص لوزاتان و آتانول مصرف می کنم چیکار باید بکنم؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۲۸ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام از أمپول تزريقي پاپاورين در ألت استفاده كنيد به اورولوژيست مراجعه كنيد تا أمپول را برايتان نسخه كنند

  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۲۱ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 81 مشاهده پرسش
    سلام دکتر قوامی بزرگوار قبلا از شما در خصوص عدم نعوظم سوال کرده بودم فرمودین یک ساعت قبل نزدیکی یک عدد قرص ویزارسین 100 استفاده کنم
    البته بنده اصلا مدام استفاده نمیکنم شاید هر هفته دو بار بنده 34 سالمه و البته تپش قلب بالایی دارم و قرص متازیرو 47.5 استفاده میکنم
    میخواستم ببینم قرص ویزارسین با قرص ویاگرا که در بازار هست تفاوت داره و من میتونم از اون استفاده کنم چون اونطور که تحقیق کردم ویاگرا در دنیا مصرفش بیشتر و عمومی تر هستش میخواستم تفاوت هاشونو ازتون بپرسم
    و سوال دوم اینکه ویزارسین برای بنده گرفتگی شدید بینی و آبی شدن دید چشمانم و گاهی ترش کردن معده داره
    چون مدام استفاده نمیکنم بخاطر مدت بالای تاثیر تادالافیل میتونم از تادالافیل استفاده کنم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۲۱ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام ويزارسين همان ويگرا مي باشد و از تادالافيل هم مي توانيد استفاده كنيد

  • تصویر کاربر Ehsan شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 80 مشاهده پرسش
    سلام عرض ادب،جناب دکتر 34 سالمه و چندین ساله با اختلال نعوذ درگیرم،نعوذ صبحگاهی هم ندارم و مدتیه که میل جنسیم هم کاهش پیدا کرده، هیج ماده مخدر یا الکلی هم استفاده نمیکنم.ممنون میشم با راهنماییتون برای همیشه منو از شر این معظل رها کنید.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام علت جنبه فكري ،،ذهني و روحي رواني دارد يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر امير شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 76 مشاهده پرسش
    سلام.وقت بخير.مشكل نعوظ دارم.البته خفيفه.يهو التم شل ميشه و سفتي اوليه رو نداره.ميخواستم دارويي جهت رفع ان تجويز بفرماييد
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل شود

  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 70 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر من مشکل نعوظ دارم 27سالمه وازین مشکل خیلی رنج میبرم میشه راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر حمید شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 71 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر من ۴۴ساله دارای یک فرزند دختر ۸ساله هستم تکرر ادرار وعدم نعوظ دارم باتوجه به اینکه نوار مثانه وعمل سیستوسکپی رو انجام داده وهیچ بیماری دیده نشده
    درسونوگرافی از کلیه ها آندازه ها به صورت طبیعی است وپروستات حدود ۲۴ سانتی متر می باشد
    ل
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱۹ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام روزي يك عدد قرص وزيكر ده ميلي گرم ده روز ميل كنيد و يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۴ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 79 مشاهده پرسش
    با درود به دکتر بزرگوار اینجانب هنگام نزدیکی به اختلال نعوذ گرفتار می شوم وبا خوردن قرص ویاگرا 50 میلیگرم گرگرفته وصورتم سرخ می شود و سردرد شدید می گیرم خواهشمندم راهنمایی بفرمایید برای رفع مشکلم چکار کنم ضمنا یادآور می شوم معمولا فشارخونم بین 12 تا 13 است با تشکر وسپاس از حضرتعالی
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۱۴ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام درمان شما با داروهاي خوراكي مي باشد قرص تاداگرا٢٠ ميلي را امتحان كنيد اگر عوارض داشت بايد أمپول پاپاورين تزريقي در ألت استفاده كنيد

  • تصویر کاربر mohammad دوشنبه ۱۴ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 85 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من چند وقته دچار تکرر ادرار شدم تاقبل اینکه بخابم رو اعصابمه ولی میخابم راحتم ازخواب هم بیدار نمیشم تا مثانم پره خوبم ولی خالی میشه باید چند بار برم دستشویی وقطره قطره میاد اقای دکتر رنگ منی من چند سال میشه که بعضی وقتها زرده وبعضی وقتها عادی احساس تکرر ادرار فقط در سر الت دارم درد ندارم یه خورده سر التم میسوزه ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۱۴ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام روزي يك عدد كپسول امنيك يك ماه ميل كنيد و روزي يك عدد قرص وزيكر ده ميلي گرم ده روز ميل كنيد و روزي دو بار هر بار ١٥ دقيقه ده روز در أب گرم نشسته شود

  • تصویر کاربر امین دوشنبه ۱۴ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 77 مشاهده پرسش
    سلام
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    دکترجان ی دونه خیلی ریز روی آلتم وجود داره
    حدودا دو شایدم سه ساله ک متوجهش شدم فک میکردم جوش ریز باشه
    زیاد بهش اهمیت نمیدادم تا اینکه چن وقت پیش با موضوع بیماری جنسی و زگیل های تناسلی ی کم آشنا شدم
    خوب ک بیشتر نگاه کردم متوجه ی دونه دیگه هم در زیر کلاهک آلتم وجود داره بزور مشخص میشه
    و اینکه ی دانه کمی بزرگتر هم تا جایی ک یادم هست از اول بوده روی بیضم قرار داره
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    ۲۹سالمه
    دکتر در خصوص رابطه جنسی
    جدیدا خیلی بد راست میشه و زودی هم می‌خوابه
    قبلا اینجور نبودم چندین بار پشت سر هم راست میشد جوری ک نمیخوابید
    آبمم اگه تو محیط امن نباشم زودی میاد خیلی زود
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۹ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام دانه هاي پوستي را بايد ليزر كنيد و روزي يك عدد قرص فلوكستين ٢٠ سه ماه ميل كنيد

    2. تصویر کاربر امین چهارشنبه ۹ آذر ۱( 1 سال پیش)
      دکتر
      شرمنده ک مزاحم میشم
      من شغلم رانندگیه
      ۲۰ روز کار و ۱۰ روز هم استراحت
      خواستم ببینم فلوکستین ۲۰ گفتی مصرف کنم اشکال نداره واسه شرایط شغلیم
      بعد اینکه
      ببخش سرتو درد آوردم یکم از جزئیات زندگیم بخوام گفته باشم
      من تو اون ۱۰ روزی ک خونه هستم تقریبا هر روز سکس دارم
      ولی ۲۰ روزی ک میرم سر کار چون دسترسی ندارم و فشار کمرم زیاده خودارضایی میکنم تقریبا هر شب چن مرتبه کمرمو خالی میکنم
      ۳ سال اینجوری سر کردم
      ولی الان دچار مشکل شدم
      دکتر الان جوری شدم ک خیلی راست نمیشه
      بزور بلند میشه بعد زودی هم میخوابه
      لطفا ی راهنماییم کن ک بازم مث قبل بتونم بلندش کنم
      الان نگران این موضوع هستم
      الان فک نکنم بلند شه
      هر کاری میکنم بلند نمیشه
    3. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۹ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام خود ارضايي را ترك كنيد تا مشكل حل شود يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

    4. تصویر کاربر امین چهارشنبه ۹ آذر ۱( 1 سال پیش)
      دکتر واسه دانه های پوستی ک گفتی لیزر کنم
      چند جلسه طول میکشه؟
      امکان داره یک جلسه کامل برطرف شه؟
      هزینه ش چقد میشه؟
      من چون راهم دوره میشه همینجا تو شهرم خودم برم انجام بدم ؟
      اگه میشه پیش چ پزشکی باید مراجعه کنم؟
    5. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۱۴ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام به متخصص پوست بايد مراجعه كنيد مبلغ هزينه را نمي دانم

    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۹ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 76 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من در حال رابطه جنسی التم شل میشه و زود انزلی دارم داروی برای این بیماری داری اگه داری چگونه می تونم در یافت کنم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۹ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام روزي يك عدد قرص فلوكستين ٢٠ ميلي سه ماه ميل كنيد و يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر