قرص قوی اختلال نعوظ + نحوه ی مصرف

اختلال نعوظ یکی از بیماری هایی است که عده ای از مردان را دچار نارضایتی کرده است. در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین و قویترین قرص های نعوظ می پردازیم.

معمولا اولین راه درمان اختلال نعوظ، تجویز و مصرف داروهای تقویت نعوظ است. مصرف این‌گونه داروها بیشتر برای مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند و آلت جنسی‌شان به وضعیت نعوظ نمی‌رسد؛ کارساز است و عوارض جانبی کمی نیز به همراه دارد.

قرص اختلال نعوظ مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، واردنافیل (لِویترا، استکسین)، تادالافیل (سیالیس) و آوانافیل (استندرا) از جمله داروهای خوراکی هستند که برای درمان اختلال نعوظ از آن‌ها استفاده می‌شود. 

این داروها اثر نیتریک اکسید را در بدن کاهش می‌دهند. نیتریک اکسید نوعی عامل شیمیایی طبیعی است که در بدن شخص تولید شده و منجر به سست شدن آلت جنسی فرد می‌شود. با مصرف این داروها میزان جریان خون افزایش می‌یابد و هنگام تحریک جنسی، نعوظ صورت می‌گیرد.

بهترین و قویترین قرص نعوظ در درمان اختلال نعوظ

اگرچه اثر همه داروی محرک مردان ذکر شده مشابه اند، اما ترکیب شیمیایی هر کدام از این داروهای خوراکی با دیگری متفاوت است. تفاوت‌های جزیی که در ترکیبات شیمیایی هر کدام از این داروها وجود دارد؛ می‌تواند روی اثر آن‌ها تاثیر بگذارد. 

مثلا سرعت اثربخشی و از بین رفتن اثر و عوارض جانبی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. پزشک سابقه پزشکی، عوامل مختلف، کنش و واکنش‌های احتمالی و داروهای مصرفی دیگر بیمار را در نظر گرفته و با توجه به این موارد، داروی موردنظر را برای فرد تجویز می‌کند.

1- قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل (ویاگرا)

اگر این قرص درمان اختلال نعوظ را یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی و با شکم خالی، این دارو را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن دریافت خواهید کرد. اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت.

قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل یا ویاگرا

2- واردنافیل (لِویترا، استکسین)

در مورد این دارو نیز اگر یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی آن را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت (فرقی نمی‌کند که آن را با غذا بخورید یا نه). البته مصرف غذاهای خیلی چرب می‌تواند از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو نیز حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت. نوع جدیدتری از این دارو تولید شده است که با گذاشتن روی زبان، جذب بدن می‌شود. سرعت اثر این مدل دارو از بلع قرص بیشتر است.

3- تادالافیل (سیالیس)

این دارو را باید یک تا دو ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. فرقی نمی‌کند که آن را هنگام غذا خوردن مصرف کنید یا نه. تادالافیل تا 36 ساعت اثربخش است. این دارو را می‌توان در دوزهای کوچک به صورت روزانه مصرف کرد یا از دوز بزرگ‌تری از آن به هنگام نیاز بهره برد.

4- آوانافیل (استندرا)

این دارو را باید سی دقیقه قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. این‌که آن را باید هنگام غذا مصرف کرد یا نه؛ بستگی به میزان دوز مصرف دارو دارد. این دارو تا شش ساعت موثر است.

از آن‌جایی که همه این داروها اثری مشابه دارند؛ دانشکده پزشکان آمریکا توصیه می‌کند که فرد می‌تواند با توجه به قیمت، راحتی استفاده، مدت زمان اثر دارو و عوارض جانبی هر کدام از این داروها تصمیم بگیرد که از کدام قرص اختلال نعوظ استفاده کند. 

انواع عمومی داروهای سیلدنافیل، وردنافیل و تادالافیل در بازار موجود است.

قرض های اختلال نعوظ

بهترین داروی محرک مردان

 قرص سیلدنافیل (Sildenafil) یا قرص تقویت نعوظ که با نام های ویاگرا (Viagra) و رواتیو (Revatio) نیز شناخته می شود، دارویی است که گاهاً به عنوان بهترین و قوی ترین قرص نعوظ در بین مردم شناخته می شود و به وفور در درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی بکار می رود.

آیا مصرف قرص قوی اختلال نعوظ بی‌خطر است؟

قبل از مصرف هر گونه قرص اختلال نعوظ برای درمان اختلال نعوظ باید با پزشک خود مشورت کنید و از او تاییدیه بگیرید. احتمال این‌که داروهای درمان اختلال نعوظ در موارد زیر موثر نبوده یا خطرناک باشند وجود دارد:

عوارض جانبی قرص تقویت نعوظ

بیشتر مردانی که برای درمان اختلال نعوظ، دارو مصرف می‌کنند؛ هیچ عارضه جانبی نخواهند داشت. ممکن است در صورت بروز عوارض جانبی، موارد زیر برای فرد اتفاق بیفتد:

کمردرد از عوارض مصرف قرص اختلال نعوظ

در موارد نادری ممکن است عوارض جانبی جدی‌تری نیز برای فرد رخ دهد. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ناشنوا یا نابینا شدن

برخی از مردانی که یکی از داروهای ذکرشده را مصرف کرده‌اند؛ ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست داده‌اند. البته مشخص نیست که نابینا یا ناشنوا شدن آن‌ها، ارتباط مستقیم به مصرف این داروها داشته است یا به دلیل بیماری قبلی دیگری اتفاق افتاده است. 

اگر یکی از داروهای خوراکی گفته‌شده را برای درمان اختلال نعوظ خود مصرف کردید و ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست دادید؛ خیلی سریع به بیمارستان یا پزشک خود مراجعه کنید.

2- نعوظ آلت و برطرف نشدن خودبه‌خودی آن

به این حالت، نعوظ دائمی آلت مرد می‌‎گویند. این اختلال نادر دردناک است و برای جلوگیری از آسیب دیدن آلت، باید هر چه سریع‌تر اقدامات درمانی پزشکی روی آن انجام شود. اگر آلتتان بیش‌تر از چهار ساعت در حالت نعوظ باقی مانده است، باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید.

تاری دید

خرید آنلاین داروهای تقویت نعوظ

ارائه روش‌های مختلف برای درمان اختلال نعوظ، کسب‌وکار پرطرفدار و پردرآمدی است؛ پس باید مراقب کلاهبرداری‌های موجود در این کسب‌وکار باشید. اگر قصد دارید از طریق اینترنت نسبت به خرید این داروها اقدام کنید:

بررسی کنید که آیا فروشگاه آنلاین دارویی که قصد خرید دارو از آن را دارید؛ قانونی است یا نه.

اگر نمی‌توانید از طریق تماس تلفنی با فروشگاه در ارتباط باشید، از آن فروشگاه خرید اینترنتی انجام ندهید. 

هم‌چنین اگر احساس کردید که قیمت داروی ارائه‌شده توسط آن فروشگاه بسیار ارزان است یا به شما گفته شد که برای مصرف داروها نیازی به تایید و تجویز پزشک نیست؛ از فروشگاه موردنظر دارویی نخرید. 

کسب‌وکارهای غیرقانونی وجود دارند که نسخه‌های جعلی داروهای قانونی را می‌فروشند. احتمال این‌که مصرف این داروها بی‌اثر یا خطرناک باشد؛ وجود دارد. 

با مراجعه یا برقراری تماس با داروخانه و یا پزشک می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید؛ معتبر و قانونی است یا نه.

داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز مناسب خریداری کنید

دقت کنید که در هنگام سفارش دارو و تحویل آن، داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز دقیق تجویزی خریده باشید.

فریب واژه «ویاگرای طبیعی» را نخورید.

هرگز برای درمان اختلال نعوظ، دارویی که برچسب «گیاهی» یا «معادل بدون نسخه» دارد را نخرید. این گونه داروها جایگزین‌های دارویی کارآمدی نیستند و در عین حال در ترکیبات برخی از آن‌ها از مواد خطرناک و مضری استفاده شده است.

مرجع: mayoclinic

نکته ی مهم: هیچگاه از این قبیل دارو ها خودسرانه استفاده نکنید و حتما باید زیر نظر پزشک باشد. این مقاله صرفا جهت آشنایی است و مسئولیتی متوجه آن نمی شود.

دکتر هوشنگ قوامی متخصص کلیه و مجاری ادراری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 5روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)

  • تصویر کاربر میثم چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: 62 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر ۳۶ سالمه متاهل سایز آلتم موقع نعوذ ۱۰ سانت هست و قطرش ۸ موقع عادی سایز آلت کمتر از ۲ سانت میشه و داخل بدن میره لطفا بگین برای این حالت باید چیکار کنم تا نعوظ بهتر یا شاریط سازیه بهتری داشته باشم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش)

      با سلام اندازه ألت طبيعي است

    2. تصویر کاربر میثم چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش)
      خب مشکل نعوذ هین رابطه دارم
    3. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل كنيد

    4. تصویر کاربر میثم چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش)
      همسرم برای اینکه ارضاع بشن فقط تو یه پوزیشن اتفاق میوفته براش اونم پوزیشن کابوی سوار هست و تو حالت های دیگه ارضاع نمیشه علت کوتاهی آلت هست یا باید ایشون هم بررسی بشن
    5. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش)

      با سلام برسي لازم نيست

    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر الک چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: 108 مشاهده پرسش
    باسلام به شما و عرض ادب بنده ۴۲سال سن فوتبالیست و کوهنورد و شغل پرتحرک و توانایی جسمی خوبی دارم ۱۸سال ازدواج کردم چند سال اول ازدواج فقط زود ارضایی داشتم ولی بدلیل مشکلات زناشویی هم خوابی ما به شدت کم شد ولی قطع نشد یک تایم یکساله خیلی کم شد ولی پس اون تایم ماهی یک دفعه رابطه داریم اونم فقط با قرص های سیلد و اسپری . البته تلاش کردم که انواع میوه جات و غذای پروتیینی و مغزجات البته غیر اون گران قیمتها بیشترمصرف کنم ولی نتیجه قابل قبولی نداشته البته یکسری مشکلات روانی و استرس زا در محل کار و کمی در منزل هم دخیل هست این اطلاعات رو خدمت شما گذاشتم تا بهترین و مناسبترین نسخه رو برام در نظر بگیرید.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش)

      با سلام روزي يك عدد قرص پاروكستين ٢٠ ميلي ٣ ساعت قبل از رابطه يك ماه ميل كنيد

  • تصویر کاربر خانم چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: 46 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت شما ببخشید من شوهرم ۴ساله ک بخاطر مشکل نعوظ هیچ میلی ب داشتن رابطه نداره .البته ۲۰ساله ک قرص اعصاب میخوره (آلپرازولام ریسپریدون .کلونازپام میخوره بعد میگه دلیلش همین قرصاس ودست خودم نیست ّیکبارم توسط دکتر آنلاین .قطره گلسرخ وقرص ماکاویت ام وپک قهوه گانودرما خورده ولی اثر نکرده وتوی این مدت هیچ میلی هم نداشته دلیلش چی میتونه باشه آیاباتجویز قرص درمان میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 5 ماه پیش)

      با سلام علت داروها مي باشد يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميلي ميل كنند 

  • تصویر کاربر arsam دوشنبه ۸ آبان ۲( 6 ماه پیش) تعداد بازدید: 82 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من 25سالمه ومشکل نعوظ دارم وهمچنین میل جنسی هم خیلی کمه وشلی الت شدید دارم میخاستم بپرسم چ دارویی پیشنهاد میکنید مصرف کنم با تشکر ازتون...
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۸ آبان ۲( 6 ماه پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر فربد دوشنبه ۸ آبان ۲( 6 ماه پیش) تعداد بازدید: 48 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت دکتر عزیز من دیابت دارم یک سال هست دچارنعوظ شدم قرص سیدنافیل میخورم هیچ تاثیری نداره قرص ویاگرا هم استفاده کردم فایده نداشت تادنافیل و بقیه قرص های جنسی داروخانه رواستفاده کردم بازتاثیرچندانی نداشت لطفا راهنمایم کن باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۸ آبان ۲( 6 ماه پیش)

      با سلام از أمپول پاپاورين تزريقي در ألت بايد استفاده كنيد به پزشك متخصص اورولوژيست مراجعه كنيد تا دارو را نسخه كنند

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۴ مهر ۲( 6 ماه پیش) تعداد بازدید: 59 مشاهده پرسش
    سلام ۵۴ ساله هستم بعداز عمل تومور مثانه مشکل نعوض دارم قرض سیلدنافیل هم مصرف کردم ولی تاثیری نداشته لطفا داروی جایگزین را بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۲۴ مهر ۲( 6 ماه پیش)

      با سلام قرص تاداگرا٢٠ ميلي يك ساعت قبل از رابطه يك عدد ميل شود

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۴ مهر ۲( 6 ماه پیش) تعداد بازدید: 53 مشاهده پرسش
    سلام. دکتر جان خواهشا با دقت به متن من نگاه کنید. درسته متن طولانی هست ولی لطفا به بنده کمک کنید. یکی از فامیلهای نزدیک ما یه دختر خانم وقتی ازدواج کرد بعد چند وقت منجر به طلاق شد. به دلیل ناتوانی جنسی پسر. از اون موقع فکر بنده همیشه مشغول بود. چون بنده فکر می کردم مشکل زودانزالی دارم. یعنی عذر میخوام خود ارضایی میکردم و به این دلیل. گفتم خدای نکرده من هم ازدواج کنم و این مشکل پیش بیاد.گفتم باید مشکل زودانزالی خودمو درمان کنم. ندانم کاری کردم. جوانی کردم با یک پیج اینستاگرام آشنا شدم‌. اول یک محصولی داد به من که دمنوش بود و گفت شب هر روز اینو استفاده کن هر شب و یه روغن برای ماساژ آلت که چند قطره باید روی آلت ریخته میشد و یه سری نرمش ها داده میشد. من چند روز استفاده کردم دیدم جواب نداد. بعد گفت یه نوع بهترشو میفرستم. یه پودر یه روغن و پنج تا قرص فرستاد. گفت پودر رو با آب میوه استفاده کن و هر روز چند قطره از روغن رو بمال به آلت و یه کلیپی هم بود که نرمش انجام می‌داد با آلت که باید آلت رو می کشیدیم. راست و چپ نگه می‌داشتیم. فشار می دادیم و گفت این حرکت هم برای نغوذ و هم برای زودانزالی و هم افزایش طول هست. و یه قرص که هر 10 روز یک دونه باید استفاده میشد. من بدبخت هم استفاده کردم. از اون پنج تا قرص یه دونه اش رو خوردم و نخوردم دیگه. بعد من برای یه امر خیر اقدام کردم. فردای اون روز احساس کردم که حسی ندارم. بعد رفتم دکتر، دکتر آزمایش داد و سونوگرافی، هیچ مشکلی نداشتم. به من یک قرص تادافیل داد و گفت دوتا بخور در هفته. یه کاماسوترا. ایکس ای دی و آفرودیت. و ویتامین ب. اینارو استفاده کن یه ماه. من استفاده کردم. خوب بود. ولی بعد یه ماه قطع کردم و رفتم پیش همون دکتر. گفتن تو ضعیفی و باید اینارو استفاده کنی. واقعیت من دیگه استفاده نکردم. بعد من رفتم پیش یه دکتر دیگه... ۴ تا آمپول تستسترون داد بهم. یکیشو زدم و بقیشو نزدم. بعد چند وقت تقریبا یه هفته احساس حرارت و تعریق در ناحیه بیضه احساس کردم. رفتم پیش یه دکتر دیگه و گفتن بابا تو مشکلی نداری و مشکل تو فکری و ذهنی هست.منو پیش یه روانپزشک معرفی کردن. من رفتم و روانپزشک یه قرص و یه قطره داد و گفت استفاده کن یک ماه. من واقعیت سرچ کردم و دیدم که این دارو عوارض خطرناکی داره و گفتم با خودم که داری چیکار میکنی‌. خودتو داری یه روانی میکنی و.... به هرحال من یه وقفه ایجاد کردم و سعی کردم با خوردن مواد مغذی جبران کنم. به مدت یه ماه آجیل خوردم و ژل رویال‌‌... نمیدونم تلقین کردم یا نه. فکر کردم بهتر شدم. در این مدت من چند بار آزمایش دادم.. سونوگرافی دادم، انواع اقسام آزمایشات جنسی و خونی دادم و هیچ مشکلی نداشتم و هم چی نرماله نرمال بود. قبل عید با یه دختری آشنا شدم‌. باهاش بعضا حرف میزدم و با حرف بعضا نغوذ پیدا میکردم .یعنی فکر میکردم بهتر شدم‌. بعد من چند وقت پیش احساس حرارت بالا و تعریق بالا در ناحیه زیربیضه و کشاله داشتم و حتی احساس می کردم آلتم داره میسوزه. بعد یه آشنایی گفت عرق شاه تره و کاسنی رو استفاده کن. از گرمیجات خیلی استفاده کردی. خوردم احساس کردم بهتر شدم‌.... دکتر من نمیدونم چیکار کنم. بعضا باز هم زیر ناف و خود آلت احساس حرارت می‌کنم. بعضا احساس میکنم زخم هست آلتم. احساس می کنم عرق میکنه آلتم. احساس می کنم آلتم چسبنده هست. احساس می کنم بعضا آلتم اصلا مثل یه گوشت هست که اضافه هست و هیچ حسی نداره. بعضا آلتم کوچیک میشه، بیضه هام میره داخل پوستم. انگار بیضه ای وجود نداره. آنقدر حساس شدم. کلا توجهم به این چیزاست.
    الان نمیدونم چیکار کنم. فکر می کنم که آیا با دیدن یه دختر، حسم برانگیخته میشه؟ تابحال رابطه نداشتم.
    نمیدونم چیکار کنم. دکتر من میخوام ازدواج کنم. خواهش میکنم بهم کمک کنید. بدبخت نشم. میترسم با اون حرکات نرمشی نشت وریدی پیش بیاد و بدبخت بشم.
    سوالی که دارم این هست که این علائمی که دارم من، ناشی از چیه؟ خیلی فکر می کنم؟ استرسم زیاده یعنی؟ ضمن اینکه دکتر گفت که اگه تو خواب نغود داشته باشی، مشکلی از لحاظ جسمی نداری. من تو خواب بعضا نغوذ دارم و اخیرا زیاد هم شده ولی مثل گذشته نیست. قبلا تو حموم با یه تحریک ساده نغوذ پیدا می کردم ولی الان نه. من اگه بخوام ازدواج کنم میتونم از دارویی برای نغوذ استفاده کنم که دائمی باشه، و تاثیرش رو از دست نده، و برای زود انزالی؟ البته نمیدونم آیا با دیدن یه دختر تحریک میشم؟ فکر کنم بشم. ولی برای تقویت نیروی جنسی و میل جنسی میخوام داروئی معرفی کنید و البته برای زود انزالی؟ و بفرمائید که من مشکل نشت وریدی طبق حرف هایی که عرض کردم، میتونم داشته باشم یا نه؟ البته میدونم که با سونوگرافی کالرداپلر باید نظر بدید ولی همینطوری هم شاید بشه یه درصدی گفت.
    دکتر خواهش میکنم. به من کمک کن. بدبخت نشم.
    آرزو دارم ازدواج کنم به خدا. حسرت میخورم و این درد رو به هیچ کسی هم نگفتم.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۲۴ مهر ۲( 6 ماه پیش)

      با سلام درمان زود انزالي روزي يك عدد قرص فلوكستين٢٠ ميلي گرم به مدت يك ماه مي باشد نشت وريدي نداريد مشكلات شما جنبه فكري ذهني و روحي رواني مي باشد سعي كنيد به مشكلات توجه اي نكنيد

  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۱۶ مهر ۲( 6 ماه پیش) تعداد بازدید: 96 مشاهده پرسش
    باسلام آقای دکتر ۵۴ ساله هستم مدت یکسال هست که نعوظ خوبی ندارم طبع سرد هم دارم آلتم خیلی شل و جمع میشه قرص تادگرا ۲۰هم مصرف میکنم تاثیر زیادی نداره فکر و روان من بسیار بهم ریخته هست لطفا راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی یکشنبه ۱۶ مهر ۲( 6 ماه پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص ويزارسين ٥٠ ميلي استفاده كنيد

  • تصویر کاربر پروین یکشنبه ۱۶ مهر ۲( 6 ماه پیش) تعداد بازدید: 65 مشاهده پرسش
    قرص سیلندنافیل رو نصف کرده واستفاده کردیم چند روز گذشته ولی هنوز حالت نعوظ درالت تناسلی همونجوریه وسردردای یدفه ای میشه کمکم کنید بیضه ها هم تیر میکشه به پشت باثن میخوره و کمر درد هم داره
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی یکشنبه ۱۶ مهر ۲( 6 ماه پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرار تاداگرا ميل كنيد و روزي يك عدد قرص ألفن xl صد ميلي گرم ده روز با شكم پر ميل كنيد

  • تصویر کاربر رمضان یکشنبه ۹ مهر ۲( 7 ماه پیش) تعداد بازدید: 57 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت جناب دکتر .
    ۵۹ سال دارم . از سن ۵۰ سالگی میل جنسی ام به سرعت کم شد و حدود ۵ سال هست که تقریبا" بطور کامل از بین رفته است .
    در طول عمرم هیچگونه داروی خاص ، مواد الکلی ، مخدر و ... مصرف نکرده ام
    بیماری خاصی و مشکل فکری و روانی ، اختلال خواب و اعصاب هم ندارم .
    آیا مصرف قرصهای تقویت نعوظ را مناسب می دانید ؟
    سپاس از راهنمایی شما .
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی یکشنبه ۹ مهر ۲( 7 ماه پیش)

      با سلام مشكل شما در زمينه مشكلات ذهني ،، فكري ايجاد شده يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا ٢٠ ميل كنيد

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر