پرسش از دکتر

  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    با سلام، آقای دکتر من رو بیضه هام پوست زیر خارش شدید دارم و رنگش سفید شده تا ران خط سفید کشیده شده و خارش شدید داره و در زمان خارش قرمز میشه و سوزش هم داره بد پوستش هم سایده شده اطرافش نیست فقط همان وسط؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      به متخصص پوست مراجعه كنيد

  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام من 17سال دارم ،در دو طرف بیضه ها تورم و پشت بیضه ها یه توده نرم وجود دارد من به دکتر مراجعه کردم و سونوگرافی انجام دادم ولی دکتر هیچ چیزی تشخیص نداد ولی خودم حس میکنم این عفونت باشه ولی من هیچ دردی حس نمی کنم و انگار التهاب پشت بیضه وجود دارد در هر دو بیضه لطفا راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      نگران نباشيد

  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    با سلام
    پدر بنده دو هفته پیش به دلیل عفونت خون در بیمارستان بستری شد بعد گفتند که کلیه هاشم کم کار شده کراتین اول 2.4 بود بعد شد 2.3 یکدفعه شد 3 بعد 3.6 که دکتر شروع به دیالیز کرد بعد دیالیز یه کم میاد پایین ولی فرداش دوباره کراتین و اوره میره بالا الان بعد سه جلسه دیالیز کراتین 5.7 و اوره 90 هست
    آیا این کلیه درمان میشه؟؟؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      امكان داره

  • تصویر کاربر عبداله پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام
    ببخشید برا درد آلت تناسلی حاصل از خودارضایی مکرر چه قرصی بهتره غیر از ایمی پرامین .واینکه این درد درست میشه به کل یا ن؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      وجود ندارد

  • تصویر کاربر محيا پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام دخترم يك سال ونيم كه مبتلا به سنگ سيستيني و تحت درمان أيا با اينكه دارو مصرف ميكنه تا اخر عمر سنگ توليد ميكنه أيا با پيوند كليه هم اين أفراد باز سنگ توليد ميكنن
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      با پيوند خير

  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام
    من بعد از ارضا شدن یکی دو روز پاهام به طور شدید درد میکنه و بعضی وقتها بیضه م هم درد میکنه ولی بیشتر پاهام بعد از ارضا شدن شدید درد میکنن چه دارویی مصرف کنم ؟ و علت در چیست ؟ باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      گاهي اتفاق ميافتد طبيعي است

  • تصویر کاربر س پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام. مدت 7 سال بود که به علت افسردگی، سیتالوپرام 40 مصرف می کردم که از زمان مصرف دچار اختلال نعوظ شدم . ضمنا حدود 3 ماهی است که سیتالوپرام را قطع کردم. آیا با قطع سیتالوپرام اختلال نعوذ خود به خود حل می شود؟ یا اختلال همیشگی است؟ درمان چیست؟ چقدر زمان می برد عوارض دارو ضدافسردگی رفع شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      قبل از نزديكي يك قرص وياگرا ميل كنيد و بعد دارو خوب مي شويد

  • تصویر کاربر وحید پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    آیا اگر اندازه پروستات ۳۵ سی سی بزرگتر از حد نرمال باشد.البته بدون علائم خیلی حال خطرناک است؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      خطرناك نيست

  • تصویر کاربر روزبه پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر . من ۲ سالی خیلی خفیف درد بیضه داشتم با خودم میگفت بخاطر لباس پوشیدن ، که رعایت میکردم بهتر شدم ولی الات چند وقتی بعد یه رابطه کنترل شده ، احساس سنگیتی و التهاب و قرمزی و خصوصا گرمی در سرتاسر بیضه هام دارم در ضمن چند تا جوش سر سفید روی بیضه ها زده که البته بعضی هاشون رفع شدن و بعضی هنوزم هستن . راهنمایی کنید چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      به اورولوژيست مراجعه كنيد

  • تصویر کاربر مهراد پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    باسلام
    ممکن است مصرف ویاگرا و تادالافید موجب افزایش ریسک سکته شود
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      خير

درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.