قرص قوی اختلال نعوظ + نحوه ی مصرف

اختلال نعوظ یکی از بیماری هایی است که عده ای از مردان را دچار نارضایتی کرده است. در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین و قویترین قرص های نعوظ می پردازیم.

معمولا اولین راه درمان اختلال نعوظ، تجویز و مصرف داروهای تقویت نعوظ است. مصرف این‌گونه داروها بیشتر برای مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند و آلت جنسی‌شان به وضعیت نعوظ نمی‌رسد؛ کارساز است و عوارض جانبی کمی نیز به همراه دارد.

قرص اختلال نعوظ مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، واردنافیل (لِویترا، استکسین)، تادالافیل (سیالیس) و آوانافیل (استندرا) از جمله داروهای خوراکی هستند که برای درمان اختلال نعوظ از آن‌ها استفاده می‌شود. 

این داروها اثر نیتریک اکسید را در بدن کاهش می‌دهند. نیتریک اکسید نوعی عامل شیمیایی طبیعی است که در بدن شخص تولید شده و منجر به سست شدن آلت جنسی فرد می‌شود. با مصرف این داروها میزان جریان خون افزایش می‌یابد و هنگام تحریک جنسی، نعوظ صورت می‌گیرد.

بهترین و قویترین قرص نعوظ در درمان اختلال نعوظ

اگرچه اثر همه داروی محرک مردان ذکر شده مشابه اند، اما ترکیب شیمیایی هر کدام از این داروهای خوراکی با دیگری متفاوت است. تفاوت‌های جزیی که در ترکیبات شیمیایی هر کدام از این داروها وجود دارد؛ می‌تواند روی اثر آن‌ها تاثیر بگذارد. 

مثلا سرعت اثربخشی و از بین رفتن اثر و عوارض جانبی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. پزشک سابقه پزشکی، عوامل مختلف، کنش و واکنش‌های احتمالی و داروهای مصرفی دیگر بیمار را در نظر گرفته و با توجه به این موارد، داروی موردنظر را برای فرد تجویز می‌کند.

1- قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل (ویاگرا)

اگر این قرص درمان اختلال نعوظ را یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی و با شکم خالی، این دارو را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن دریافت خواهید کرد. اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت.

قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل یا ویاگرا

2- واردنافیل (لِویترا، استکسین)

در مورد این دارو نیز اگر یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی آن را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت (فرقی نمی‌کند که آن را با غذا بخورید یا نه). البته مصرف غذاهای خیلی چرب می‌تواند از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو نیز حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت. نوع جدیدتری از این دارو تولید شده است که با گذاشتن روی زبان، جذب بدن می‌شود. سرعت اثر این مدل دارو از بلع قرص بیشتر است.

3- تادالافیل (سیالیس)

این دارو را باید یک تا دو ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. فرقی نمی‌کند که آن را هنگام غذا خوردن مصرف کنید یا نه. تادالافیل تا 36 ساعت اثربخش است. این دارو را می‌توان در دوزهای کوچک به صورت روزانه مصرف کرد یا از دوز بزرگ‌تری از آن به هنگام نیاز بهره برد.

4- آوانافیل (استندرا)

این دارو را باید سی دقیقه قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. این‌که آن را باید هنگام غذا مصرف کرد یا نه؛ بستگی به میزان دوز مصرف دارو دارد. این دارو تا شش ساعت موثر است.

از آن‌جایی که همه این داروها اثری مشابه دارند؛ دانشکده پزشکان آمریکا توصیه می‌کند که فرد می‌تواند با توجه به قیمت، راحتی استفاده، مدت زمان اثر دارو و عوارض جانبی هر کدام از این داروها تصمیم بگیرد که از کدام قرص اختلال نعوظ استفاده کند. 

انواع عمومی داروهای سیلدنافیل، وردنافیل و تادالافیل در بازار موجود است.

قرض های اختلال نعوظ

بهترین داروی محرک مردان

 قرص سیلدنافیل (Sildenafil) یا قرص تقویت نعوظ که با نام های ویاگرا (Viagra) و رواتیو (Revatio) نیز شناخته می شود، دارویی است که گاهاً به عنوان بهترین و قوی ترین قرص نعوظ در بین مردم شناخته می شود و به وفور در درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی بکار می رود.

آیا مصرف قرص قوی اختلال نعوظ بی‌خطر است؟

قبل از مصرف هر گونه قرص اختلال نعوظ برای درمان اختلال نعوظ باید با پزشک خود مشورت کنید و از او تاییدیه بگیرید. احتمال این‌که داروهای درمان اختلال نعوظ در موارد زیر موثر نبوده یا خطرناک باشند وجود دارد:

عوارض جانبی قرص تقویت نعوظ

بیشتر مردانی که برای درمان اختلال نعوظ، دارو مصرف می‌کنند؛ هیچ عارضه جانبی نخواهند داشت. ممکن است در صورت بروز عوارض جانبی، موارد زیر برای فرد اتفاق بیفتد:

کمردرد از عوارض مصرف قرص اختلال نعوظ

در موارد نادری ممکن است عوارض جانبی جدی‌تری نیز برای فرد رخ دهد. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ناشنوا یا نابینا شدن

برخی از مردانی که یکی از داروهای ذکرشده را مصرف کرده‌اند؛ ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست داده‌اند. البته مشخص نیست که نابینا یا ناشنوا شدن آن‌ها، ارتباط مستقیم به مصرف این داروها داشته است یا به دلیل بیماری قبلی دیگری اتفاق افتاده است. 

اگر یکی از داروهای خوراکی گفته‌شده را برای درمان اختلال نعوظ خود مصرف کردید و ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست دادید؛ خیلی سریع به بیمارستان یا پزشک خود مراجعه کنید.

2- نعوظ آلت و برطرف نشدن خودبه‌خودی آن

به این حالت، نعوظ دائمی آلت مرد می‌‎گویند. این اختلال نادر دردناک است و برای جلوگیری از آسیب دیدن آلت، باید هر چه سریع‌تر اقدامات درمانی پزشکی روی آن انجام شود. اگر آلتتان بیش‌تر از چهار ساعت در حالت نعوظ باقی مانده است، باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید.

تاری دید

خرید آنلاین داروهای تقویت نعوظ

ارائه روش‌های مختلف برای درمان اختلال نعوظ، کسب‌وکار پرطرفدار و پردرآمدی است؛ پس باید مراقب کلاهبرداری‌های موجود در این کسب‌وکار باشید. اگر قصد دارید از طریق اینترنت نسبت به خرید این داروها اقدام کنید:

بررسی کنید که آیا فروشگاه آنلاین دارویی که قصد خرید دارو از آن را دارید؛ قانونی است یا نه.

اگر نمی‌توانید از طریق تماس تلفنی با فروشگاه در ارتباط باشید، از آن فروشگاه خرید اینترنتی انجام ندهید. 

هم‌چنین اگر احساس کردید که قیمت داروی ارائه‌شده توسط آن فروشگاه بسیار ارزان است یا به شما گفته شد که برای مصرف داروها نیازی به تایید و تجویز پزشک نیست؛ از فروشگاه موردنظر دارویی نخرید. 

کسب‌وکارهای غیرقانونی وجود دارند که نسخه‌های جعلی داروهای قانونی را می‌فروشند. احتمال این‌که مصرف این داروها بی‌اثر یا خطرناک باشد؛ وجود دارد. 

با مراجعه یا برقراری تماس با داروخانه و یا پزشک می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید؛ معتبر و قانونی است یا نه.

داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز مناسب خریداری کنید

دقت کنید که در هنگام سفارش دارو و تحویل آن، داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز دقیق تجویزی خریده باشید.

فریب واژه «ویاگرای طبیعی» را نخورید.

هرگز برای درمان اختلال نعوظ، دارویی که برچسب «گیاهی» یا «معادل بدون نسخه» دارد را نخرید. این گونه داروها جایگزین‌های دارویی کارآمدی نیستند و در عین حال در ترکیبات برخی از آن‌ها از مواد خطرناک و مضری استفاده شده است.

مرجع: mayoclinic

نکته ی مهم: هیچگاه از این قبیل دارو ها خودسرانه استفاده نکنید و حتما باید زیر نظر پزشک باشد. این مقاله صرفا جهت آشنایی است و مسئولیتی متوجه آن نمی شود.

دکتر هوشنگ قوامی متخصص کلیه و مجاری ادراری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 5روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    سلام ۴۳سال دارم ازدواج دوم کردم ،نعوذ کامل ندارم هیچ قرصی تا الان استفاده نکردم ،قدرت نعوذم خیلی کم است ،بعد از چند ثانیه آلتم شل و به حالت خوابیده میشه ،هیچ مریضی ندارم ،همسرم خیلی ناراضی اند ، لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر مهرداد چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    باسلام
    بنده ۴۵ ساله هستم و بیماری خاصی هم ندارم و دارویی هم مصرف نمیکنم هفته گذشته واکسن کرونا(آسترازنکا ) بعد از چند روز متوجه شدم دچار اختلال در نعوظ شدم و به نعوظ کامل نمیرسم لطفا بنده را راهنمایی کنید چه کاری باید انجام بدهم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر مهران چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 155 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر از ارومیه مزاحم میشم امکان مراجعه حضوری نداشتم خدمتتون برسم بنده مدت 15 سال هست که دیابت 2 دارم و فکر میکنم دچار نوروپاتی هم شدم از موقعی که مدت یکسال روی یه صندلی بسیار سخت نشستم وفکر میکنم اعصابی که از لگنم رد میشن دچار آسیب شدن مدت یکسال ونیم مشکل نعوظ دارم و مدت شش ماه هست که اصلا نعوض ندارم به پزشک اورولوژی مراجعه کردم و اکثر داروها ومکمل های موجود در بازار را استفاده کردم ولی متاسفانه اثری نداشته اگر دارو ویا آمپول تجویز کنید تهیه کنم اگه خارجی هم باشه مهم نیست بفرمایید شاید بتونم تهیه کنم
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      با سلام از أمپول پاپاورين تزريقي در ألت استفاده كنيد

  • تصویر کاربر عبداله چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 164 مشاهده پرسش
    ۵۸سال دارم مدتی است رغبت وتمایلی به نزدیکی ندارم وآلتم سفت نمیشه وشل هست وخودم وهمسرم هردواذیت میشیم هرشب مقدارکمی دودمصرف میکنم وممکن نیست ترکشوددرعین حال چه توصژه از داریدوچه چیزی تجویزومیفرمائیدممنونم
    1. تصویر کاربر عبداله دوشنبه ۲۵ مرداد ۰( 2 سال پیش)
      ctrl
    2. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر سعدی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    سلام دکتر بعضی موقها دچار اختلال نعوض می شوم وسن اینجانب نیز حدودن 52 سال دارم از راهنمای شما متشکرم نظرات خود را از طریق پیامک بفرستی متشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 141 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر حدود سه ماهه دچار سنگ کلیه شدم دوبار سنگ شکن کردم و دوبار سوند دبل جی گذاشتن برام که هنوز دارم ودراثر مصرف داروهای کلیه دچار اختلال نعوظ شدم یا اصلا نعوظ ندارم یا زود از دست میدم از سیلدنافیل هم استفاده میکنم بعضی اوقات جواب نمیده لطفا راهنماییم کتید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 142 مشاهده پرسش
    سلام ضمن خسته نباشید متولد 48هستم شغل بنا دررابطه با نزدیکی بعضی اوقات خیلی سفت نمیشه الت و زود بعد 3دقیقه ارزا میشم وقتی محکم روی الت میزنم یکی دوبار سفت میشه و دیر تر اب میاد چه پیشنهاد میکنید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر صادق شنبه ۹ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 185 مشاهده پرسش
    سلام حالتون خوب است انشاا
    دکتر حداقل برای یک بار در رابطه علاقه مند به نعوظ بسیار قوی و متعدد هستم اما یک تا‌دوباری از قرص استفاده کردم و بهم نعوظ خوبی نداد و حتی بدتر هم شد
    تا اینکه متوجه شدم قرص انواع مختلفی دارد
    لطفا بفرمایید به طور مصنوعی قرص یا هر چیزی هست بتونم استفاده کنم که حداقل یک رابطه رضایت بخش رو تجربه کنم
    متشکرم سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۹ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص ويزارسين٥٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۹ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 148 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر ۵۲ سال دارم مدت یکسال بود که میل جنسیم خیلی کم شده و آخرین دیگه اگه خیلی تلاش کنم برای تمایل اصلا نعوذ ندارم لطفا راهنمایی کنید وضمنا اگر قرص یا دارویی را توصیه میکنید لطفا راه تهیه اون رو هم بفرمایید با کمال تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۹ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه ية عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر حسن شنبه ۹ مرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    با سلام من۵۸ سالم ۱۷۰ قدمه ۸۲ کیلو وزنم دیابت کبد چرب ۲ به ۳ وکم کاری تیروئید دارم برای همشون دارو میخورم اختلال نعوظ دارم وبی حسی آلت دارم قرص تاداگرا می خورم و کپسول زینگالایف می‌خورم آیا اینها برای کبدم مضر هستن مشکلات جنسی من چطور حل می‌شود با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۹ مرداد ۰( 2 سال پیش)

      با سلام دارو ها اثري روي كبد ندارند اگر استرس ،، اضطراب و مسايل روحي رواني نداشته باشيد مشكل حل مي شود

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر