قرص قوی اختلال نعوظ + نحوه ی مصرف

اختلال نعوظ یکی از بیماری هایی است که عده ای از مردان را دچار نارضایتی کرده است. در این مقاله به بررسی تعدادی از بهترین و قویترین قرص های نعوظ می پردازیم.

معمولا اولین راه درمان اختلال نعوظ، تجویز و مصرف داروهای تقویت نعوظ است. مصرف این‌گونه داروها بیشتر برای مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند و آلت جنسی‌شان به وضعیت نعوظ نمی‌رسد؛ کارساز است و عوارض جانبی کمی نیز به همراه دارد.

قرص اختلال نعوظ مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، واردنافیل (لِویترا، استکسین)، تادالافیل (سیالیس) و آوانافیل (استندرا) از جمله داروهای خوراکی هستند که برای درمان اختلال نعوظ از آن‌ها استفاده می‌شود. 

این داروها اثر نیتریک اکسید را در بدن کاهش می‌دهند. نیتریک اکسید نوعی عامل شیمیایی طبیعی است که در بدن شخص تولید شده و منجر به سست شدن آلت جنسی فرد می‌شود. با مصرف این داروها میزان جریان خون افزایش می‌یابد و هنگام تحریک جنسی، نعوظ صورت می‌گیرد.

بهترین و قویترین قرص نعوظ در درمان اختلال نعوظ

اگرچه اثر همه داروی محرک مردان ذکر شده مشابه اند، اما ترکیب شیمیایی هر کدام از این داروهای خوراکی با دیگری متفاوت است. تفاوت‌های جزیی که در ترکیبات شیمیایی هر کدام از این داروها وجود دارد؛ می‌تواند روی اثر آن‌ها تاثیر بگذارد. 

مثلا سرعت اثربخشی و از بین رفتن اثر و عوارض جانبی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. پزشک سابقه پزشکی، عوامل مختلف، کنش و واکنش‌های احتمالی و داروهای مصرفی دیگر بیمار را در نظر گرفته و با توجه به این موارد، داروی موردنظر را برای فرد تجویز می‌کند.

1- قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل (ویاگرا)

اگر این قرص درمان اختلال نعوظ را یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی و با شکم خالی، این دارو را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن دریافت خواهید کرد. اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت.

قرص اختلال نعوظ سیلدنافیل یا ویاگرا

2- واردنافیل (لِویترا، استکسین)

در مورد این دارو نیز اگر یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی آن را مصرف کنید؛ بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت (فرقی نمی‌کند که آن را با غذا بخورید یا نه). البته مصرف غذاهای خیلی چرب می‌تواند از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر مبتلا به اختلال نعوظ جزیی یا متوسط باشید؛ اثر مصرف این دارو نیز حدود چهار تا پنج ساعت دوام خواهد داشت. نوع جدیدتری از این دارو تولید شده است که با گذاشتن روی زبان، جذب بدن می‌شود. سرعت اثر این مدل دارو از بلع قرص بیشتر است.

3- تادالافیل (سیالیس)

این دارو را باید یک تا دو ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. فرقی نمی‌کند که آن را هنگام غذا خوردن مصرف کنید یا نه. تادالافیل تا 36 ساعت اثربخش است. این دارو را می‌توان در دوزهای کوچک به صورت روزانه مصرف کرد یا از دوز بزرگ‌تری از آن به هنگام نیاز بهره برد.

4- آوانافیل (استندرا)

این دارو را باید سی دقیقه قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کرد. این‌که آن را باید هنگام غذا مصرف کرد یا نه؛ بستگی به میزان دوز مصرف دارو دارد. این دارو تا شش ساعت موثر است.

از آن‌جایی که همه این داروها اثری مشابه دارند؛ دانشکده پزشکان آمریکا توصیه می‌کند که فرد می‌تواند با توجه به قیمت، راحتی استفاده، مدت زمان اثر دارو و عوارض جانبی هر کدام از این داروها تصمیم بگیرد که از کدام قرص اختلال نعوظ استفاده کند. 

انواع عمومی داروهای سیلدنافیل، وردنافیل و تادالافیل در بازار موجود است.

قرض های اختلال نعوظ

بهترین داروی محرک مردان

 قرص سیلدنافیل (Sildenafil) یا قرص تقویت نعوظ که با نام های ویاگرا (Viagra) و رواتیو (Revatio) نیز شناخته می شود، دارویی است که گاهاً به عنوان بهترین و قوی ترین قرص نعوظ در بین مردم شناخته می شود و به وفور در درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی بکار می رود.

آیا مصرف قرص قوی اختلال نعوظ بی‌خطر است؟

قبل از مصرف هر گونه قرص اختلال نعوظ برای درمان اختلال نعوظ باید با پزشک خود مشورت کنید و از او تاییدیه بگیرید. احتمال این‌که داروهای درمان اختلال نعوظ در موارد زیر موثر نبوده یا خطرناک باشند وجود دارد:

عوارض جانبی قرص تقویت نعوظ

بیشتر مردانی که برای درمان اختلال نعوظ، دارو مصرف می‌کنند؛ هیچ عارضه جانبی نخواهند داشت. ممکن است در صورت بروز عوارض جانبی، موارد زیر برای فرد اتفاق بیفتد:

کمردرد از عوارض مصرف قرص اختلال نعوظ

در موارد نادری ممکن است عوارض جانبی جدی‌تری نیز برای فرد رخ دهد. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ناشنوا یا نابینا شدن

برخی از مردانی که یکی از داروهای ذکرشده را مصرف کرده‌اند؛ ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست داده‌اند. البته مشخص نیست که نابینا یا ناشنوا شدن آن‌ها، ارتباط مستقیم به مصرف این داروها داشته است یا به دلیل بیماری قبلی دیگری اتفاق افتاده است. 

اگر یکی از داروهای خوراکی گفته‌شده را برای درمان اختلال نعوظ خود مصرف کردید و ناگهان حس بینایی یا شنوایی خود را از دست دادید؛ خیلی سریع به بیمارستان یا پزشک خود مراجعه کنید.

2- نعوظ آلت و برطرف نشدن خودبه‌خودی آن

به این حالت، نعوظ دائمی آلت مرد می‌‎گویند. این اختلال نادر دردناک است و برای جلوگیری از آسیب دیدن آلت، باید هر چه سریع‌تر اقدامات درمانی پزشکی روی آن انجام شود. اگر آلتتان بیش‌تر از چهار ساعت در حالت نعوظ باقی مانده است، باید در سریع‌ترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید.

تاری دید

خرید آنلاین داروهای تقویت نعوظ

ارائه روش‌های مختلف برای درمان اختلال نعوظ، کسب‌وکار پرطرفدار و پردرآمدی است؛ پس باید مراقب کلاهبرداری‌های موجود در این کسب‌وکار باشید. اگر قصد دارید از طریق اینترنت نسبت به خرید این داروها اقدام کنید:

بررسی کنید که آیا فروشگاه آنلاین دارویی که قصد خرید دارو از آن را دارید؛ قانونی است یا نه.

اگر نمی‌توانید از طریق تماس تلفنی با فروشگاه در ارتباط باشید، از آن فروشگاه خرید اینترنتی انجام ندهید. 

هم‌چنین اگر احساس کردید که قیمت داروی ارائه‌شده توسط آن فروشگاه بسیار ارزان است یا به شما گفته شد که برای مصرف داروها نیازی به تایید و تجویز پزشک نیست؛ از فروشگاه موردنظر دارویی نخرید. 

کسب‌وکارهای غیرقانونی وجود دارند که نسخه‌های جعلی داروهای قانونی را می‌فروشند. احتمال این‌که مصرف این داروها بی‌اثر یا خطرناک باشد؛ وجود دارد. 

با مراجعه یا برقراری تماس با داروخانه و یا پزشک می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید؛ معتبر و قانونی است یا نه.

داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز مناسب خریداری کنید

دقت کنید که در هنگام سفارش دارو و تحویل آن، داروی تجویزشده توسط پزشک را با دوز دقیق تجویزی خریده باشید.

فریب واژه «ویاگرای طبیعی» را نخورید.

هرگز برای درمان اختلال نعوظ، دارویی که برچسب «گیاهی» یا «معادل بدون نسخه» دارد را نخرید. این گونه داروها جایگزین‌های دارویی کارآمدی نیستند و در عین حال در ترکیبات برخی از آن‌ها از مواد خطرناک و مضری استفاده شده است.

مرجع: mayoclinic

نکته ی مهم: هیچگاه از این قبیل دارو ها خودسرانه استفاده نکنید و حتما باید زیر نظر پزشک باشد. این مقاله صرفا جهت آشنایی است و مسئولیتی متوجه آن نمی شود.

دکتر هوشنگ قوامی متخصص کلیه و مجاری ادراری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

برای ثبت پرسش خود از دکتر می توانید از این قسمت استفاده کنید.پاسخ شما تا 5روز از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)

  • تصویر کاربر سعید09355203791 شنبه ۱۴ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 153 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر من ۶۷ سالمه و مدتی است که در هنگام عملیات جنسی التم شل می شود و وقتی که سفت می شود زود ارضا می شوم از قرص سیلد نا فیل هم استفاده می کنم ایا لازمه از قرص فلوکستین۲۰ استفاده کنم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱۴ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      با سلام روزي يك عدد قرص فلوكستين٢٠ ميلي سه ماه ميل كنيد

  • تصویر کاربر مجتبی شنبه ۱۴ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 100 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر. خیلی ممنونم از وقتی که برای ما می گذارید. من 39 ساله هستم . متاسفانه حین رابطه نعوظ خودم را از دست می دهم. البته پاسخ شما را برای بیماران دیگر خواندم متوجه شدم که می توانم قرص تاداگرا قبل رابطه مصرف کنم . فقط آیا برای من که چند ماهی هست دچار فشار خون هستم و داروی لوزارتان و پروپرانولول مصرف می کنم مصرف قرص تاداگرا مشکلی ایجاد نمی کند؟ و سوال بعدی هم که یکبار که قرص تاداگرا را مصرف کردم سردرد متوسطی گرفتم آیا باز هم میتوانم مصرف نمایم و اینکه آیا بدن بعد از مدتی به این دارو عادت نمی کند تا اثرش از بین برود.. ممنونم از شما
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱۴ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      به علت فشار خون شما بايد از أمپول تزريقي پاپاورين بداخل ألت استفاده كنيد به پزشك اورولوژي مراجعه كنيد تا دارو را نسخه كنند

  • تصویر کاربر خشایار شنبه ۷ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 116 مشاهده پرسش
    درود دکتر سوالی داشتم در مورد رابطه متاسفانه مدت زمان نعوظ آلت تناسلی من کمتر از 15 دقیقه هست در بهترین حالت واگر بخواهم که مدت زمان رو بیشتر بکنم بالاجبار از قرص استفاده میکنم وزمان حداکثر 25 دقیقه در مواقعی به نطر شما برای اینکه از این وضعیت خلاصی پیدا بکنم و هم از نطر تغییر سایز و مدت زمان بهتری در مورد نعوظ داشته باشم چه پیشنهادی میدین و بهترین دارو مصرفی که ماندگار باشه وهم تغییر سایز داشته باشم وهم اینکه زمان نعوظ بیشتر بشه چی هست ممنون میشم راهنمایی بنید ویا اینکه اگر نیاز باشد حضورا خدمت برسم در ضمن 45سال دارم منتظر جواب می‌مانم تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۶ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      با سلام برای افزایش سایز آلت دارویی وجود ندارد و روزی یک عدد قرص فلوکستین ۲۰ میلی سه ماه میل کنید

    2. تصویر کاربر خشایار جمعه ۶ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      درود دکتر این دارو که فرمودین واسه ضد افسردگی هست سوال من یه چیز دیگه بوده
    3. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۷ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      با سلام اين دارو براي طولاني گردن زمان نعوظ مي باشد

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ناصر جمعه ۶ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 102 مشاهده پرسش
    سلام
    و
    عرض ادب خدمت آقای دکتر
    بنده ۵۰ سال سن دارم ومتاسفانه جدیدا با مشکل نعوظ کامل وسفت نشدن آلت مواجه شدم وحجم مقدار منی بنده هم بسیار کم شده واز نطر جهش منی هم کم شده لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۶ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      با سلام یک ساعت قبل از رابطه یک عدد قرص تاداگرا ۲۰ میلی میل کنید

  • تصویر کاربر حمید جمعه ۶ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 148 مشاهده پرسش
    سلام دکتر ۵۳ سالم هست حدود دوسال هست ک از ویزارسین ۱۰۰ استفاده میکنم ولی ی موقع بی اثر هست و یا زود اثرش از بین میره چون یکم سکس طولانی دارم و میخوام بتونم حتی تکرار کنم چی پیشنهاد میکنید ممنون و ایا امکان داره ب صورت روزانه قرصی برای اماده بودن استفاده کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۶ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      با سلام از آمپول تزریقی پاپاورین بداخل آلت استفاده کنید به پزشک اورولوژی مراجعه کنید تا دارو را برایتان نسخه کنند

  • تصویر کاربر علی جمعه ۶ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 132 مشاهده پرسش
    با سلام. چهل ساله هستم به تازگی موقع رابطه اختلال نعوظ پیدا کردم در صورتی که شبها و دم صبح نعوظ کامل دارم. ممنون راهنمایی بفرمایید. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۶ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      با سلام برای مدت کوتاهی یک ساعت قبل از رابطه یک عدد قرص تاداگرا۲۰  تاداگرا۲۰ میلی میل کنید

  • تصویر کاربر وحید سه شنبه ۲۶ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 143 مشاهده پرسش
    سلام خدمت پزشک محترم
    وقت بخیر
    پسری ۴۰ ساله هستم
    سکسهای من خیلی طولانیه بین ۴۰ دقیقه تا ۳ ساعت طول میکشه تا ارضا بشم
    مشکل اینجاست که بعد از ۲۵ دقیقه از خستگی بدن الت من یکم از حالت نعوظ بیرون میاد و مثل قبل سفت و محکم نیست
    از چه دارویی میتونم استفاده کنم که هنگام خستگی بدن نعوظ همچنان داشته باشم
    ممنونم از راهنمایی شما
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۲۶ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا ٢٠ ميلي ميلي كنيد

  • تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۲۶ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 119 مشاهده پرسش
    سلام. من. ۵۵ ساله هستم چند ماهی هست که مشکل نعوظ سستی و زود انزالی شدم. جهش وحجم منی هم خیلی کم شده.
    واینکه من حدود یکسال ونیمه مبتلا به توموررکتم هستم و فقط شیمی درمانی وپرتودرمانی انجام دادم البته پارسال ،
    لطفا راهنمایی فرمایید تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۲۶ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      با سلام يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا ٢٠ ميل كنيد و روزي يك عدد قرص فلوكستين٢٠ ميلي سه ماه ميل كنيد

  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۶ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 102 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ۵۵ سال سن دارم ۱۰سال باطری قلب دارم قلبم ۱۷درصد کارمیکنه دارو مصرف میکنم ۱سال دچار عدم نغوظ شده‌ام چکار باید بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۲۶ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      با سلام با توجه مشكل قلبي بايد عمل جنسي با احتياط انجام شود يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۲۶ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 172 مشاهده پرسش
    سلام ۴۹سالمه ودوفرزند دارم یکی دوساله برای طولانتی ترشدن به اندازه ۲تا۳سی سی شربت متادون مصرف میکنم موقع نزدیکی ولی کم کم برای حفظ نعوظ اول ازیک چهارم قرص ایرکتو۱۰۰که داروخانه ها دارن مصرف میکنم تا امسال که یه هو نعوظم خوابید مجبورشدم مقدارقرص رو زیادترکنم که حالا به قرص کامل رسیده ولی این مسئله چندباردیگه هم تکرار شدوباعث شدبهم استرس زیادی بده که برای رفع استرس قبل ازنزدیکی یه آبجومیخوزم که آروم میشم ولی اینقدر بهش فکرمیکنم تقریبا هریکی دوماه این اتفاق یعنی خوابیدن نعوظ وسط سکس برام پیش میادوهمین مسئله که نکنه پیش بیاد باعث استرسم میشه البته یه وقتهایی که یهویی نزدیکی پیش میادوقبلش برنامه ریزی نمیکنم همچی خوب وطبیعیه فقط زودترانزوال میشم،،،ممنون میشم راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۲۶ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      با سلام روزي يك عدد قرص فلوكستين٢٠ ميلي سه ماه ميل كنيد

درحال دریافت اطلاعات
پرسش از دکتر