پرسش از دکتر

التهاب پروستات - پرسش 26180

  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۸ اسفند ۹۸( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 42 پروستات
    با سلام . آقای دکتر بنده بعد از یکدوره فعالیت ورزشی بسیار شدید متوجه شدم درد زیادی در ناحیه لگن ، مقعد، زیر بیضه مقداری بیضه راست و یک مقداری در آلتم دارم که این درد به کمرم و پشت پام میپیچه و نمیتوانم حتی راه برم که الان ۵ ماهه به این درد گرفتارم . از نظر ارتوپدی و مغز واعصاب و آزمایشات و عکسها و ام آر آی و نوارها و... کاملا سالم نشون داده شدم و داپلر رنگی از بیضه ها نیز سالم بود. و از لحاظ ادرار و دفع و سوزش مشکلی ندارم . ولی میل جنسیم کلا از بین رفته . ازمایش psa هم دادم معادل ۰/۲ است .‌ الان سه شبه داروی امنیک میخورم و با خوردن این دارو یک مشکلی به مشکلاتم افزوده شده و اون اینه که در هنگام رابطه ، انزال بدون خروج منی دارم . با مشکل ناباروری نیز مواجه هستم که آزمایشات نشون داده مشکل از طرف بنده هست نه همسرم . خلاصه کلافه ام . لطفا مرا راهنمایی کنید
    آیا بنده التهاب پروستات دارم ؟ چه کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۸ اسفند ۹۸( 1 سال پیش)

      عدم خروج مني به علت مصرف امنيك است ،، براي ميل جنسي يك ساعت قبل از نزديكي يك عدد قرص تادالافيل ميل كنيد و براي التهاب پروستات روزي يك عدد شياف ايندومتاسين استعمال كنيد دو هفته

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.