پرسش از دکتر

اختلال نعوظ - پرسش 15205

  • تصویر کاربر افشار جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 4 ماه پیش) بیماری های جنسی
    باسلام وخسته نباشی به آقای دکترآقای دکترکاشکی همه دکترهامثل شمادلسوزباشن من یکباربه مطب شمادرمیردامادمراجعه کردم مشکل اختلال نعوظ داشتم شمافرمودین مشکل شماازاضطراب واسترس زیاده ولی آزمایشی انجام ندادین چون گفتین سی سالته وجونیین آقای دکترتواینترنت درموردکسی که وسط رابطه دچاراختلال نعوظ بشه احتمال زیادی داره ازنشت وریدی باشه خیلی ترسیدم آقای دکترکسی قرص تادگرا۱۰مصرف کنه بعدازقرص بتونه توچهارروزرابطه چندباربرقرارکنه بازاحتمال داره مشکل نشت وریدی باشه آیاقرص تادگراتاچهارروزتوبدن آدم میمونه وتآثیرخودشوداره ممنون میشم جوابموزودتربگی چون خیلی ترسیدم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۲۸ تیر ۹۸( 4 ماه پیش)

      نشت وريدي نداريد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.