پرسش از دکتر

درد در كمر و پهلوي راست - پرسش 115381

  • تصویر کاربر ماه دوشنبه ۲ بهمن ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: 88 کلیه
    سلام. پدرم ٦٩ سالشونه و اخيرا ميگن وقتي مولتي ويتامين ميخورن توي قسمت پشت و پهلوي سمت راست يه دردي رو حس ميكنن و مشكلي توي ادرار هم ندارن ازمايشاتشون حدود ٦ ماه پيش اخرين بار خدا رو شكر مشكلي نبوده ميخواستم ببينم اون درد كه دائمي هم نيست و قطع و وصل ميشه ايا ميتونه از كليه باشه؟ خودشون ميگن وقتي مكمل ميخورن اينجوري ميشن نميدونم ربطي داره يا نه؟ در حالت خوابيده دردش بيشتره.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۲ بهمن ۲( 5 ماه پیش)

      با سلام ربطي به مولتي ويتامين ندارد سونوگرافي از كليه و مثانه گرفته شود و أزمايش PSA هم داده شود

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.