پرسش از دکتر

بی حسی آلت تناسلی - پرسش 15585

  • تصویر کاربر kaka جمعه ۱۱ مرداد ۹۸( 2 هفته پیش) بیماری های جنسی
    سلام آقای دکتر
    من یه مدتی بود از اسپری بی حسی دندان لیدوکایین 10 درصد استفاده میکردم برای دیر انزالی. طی چند روزی حدودا 10 روز آلتم بی حس شد و نعوذ نداشت که ازتون سوال پرسیدم که خوب میشه که شما گفتین اره و خوشبختانه خوب شد. ولی از اون به بعد التم شاید 50 درصد بی حسه ولی نعوذ داره. خواستم بدونم این حالت هم موقتیه یا موندگاره. ناگفته نمونه که من قبل از ازدواج خودارضایی داشتم و فکر کنم وسیله خودارضایی سطح نسبتا زیری داشته.پوست آلتم یکم حالت سوختگی خیلی خفیف پیدا کرده که فکر کنم به خاطر استفاده از بی جس کننده بود. الان تقریبا یه دوماهی هست که اینطوریه. جناب دکتر بهش استراحت بدم بهتر میشه؟ یا راهکار دیگه ای بهم پیشنهاد میدین. ممنون اگه راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۱۱ مرداد ۹۸( 2 هفته پیش)

      بمرور زمان خوب مي شويد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.