پرسش از دکتر

علت ضعف درنعوظ ام چیست؟ - پرسش 44594

  • تصویر کاربر دانش دوشنبه ۵ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 282 واریکوسل
    جناب آقای دکتر خسته نباشید
    اینجانب 55 ساله حدود 5 سال پیش در سمت چپ بیضه احساس درد می کردم به دکتر متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کردم گقتند که دارای واریس بیضه شدید . از یک سال گذشته در بیضه من جوش های ریز و کبود ایجاد و خود به خو د از بین میره .ولی مدتی است توانایی جنسی ام ضعیف شده و اختلال نعوظ شدم و زود دچار انزال می شوم . مشکل خاصی است و چگو نه درمان می شود .
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۵ آبان ۹۹( 3 سال پیش)

      يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا ٢٠ ميل كنيد و روزي يك عدد قرص پاروكستين ٢٠ سه ماه ميل كنيد سه ماه

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.