پرسش از دکتر

بالا رفتن کراتینین خون - پرسش 13781

  • تصویر کاربر رویا جمعه ۱۰ خرداد ۹۸( 4 ماه پیش) کلیه
    سلام جناب دکتر خسته نباشید..بنده اختلال وسواس جبری دارم یک ماه و نیم قبل بنا به توصیه روانپزشکم و با تجویز ایشون شروع به مصرف قرص سرترالین پنجاه کردم ..بعد از بیست و پنج روز و مصرف بیست و پنج عدد از این دارو ازمایش خون دادم کراتینین بنده که همواره ۰.۷۶ الی ۰.۷۸ بود ناگهان به عدد ۰.۹۹ رسید..بسیار دچار دلشوره شدم که مبادا اسیب کلیوی پیدا کرده باشم..دارو رو بلافاصله قطع کردم و دو روز بعد ازمایش ادرار بیست چهار ساعته دادم که شکر خدا کاملا نرمال بود..یک هفته بعد مجددا ازمایش خون دادم کراتینینم برگشت به همون عدد همیشگی ۰.۷۸ ...پرسشم از حضور شما اینه..ایا جای نگرانی وجود داره یا بخاطر مصرف قرص ضد وسواس که سروتونین رو افزایش میده فقط در نتیجه ازمایشم تاثیر گذرا داشته...ممنون میشم از راهنماییتون
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۱۰ خرداد ۹۸( 4 ماه پیش)

      طبيعي است  نگران نباشيد

    2. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۱۰ خرداد ۹۸( 4 ماه پیش)

      طبيعي است  نگران نباشيد

    3. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۱۰ خرداد ۹۸( 4 ماه پیش)

      طبيعي است  نگران نباشيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.