پرسش از دکتر

ضعف شدید غبای جنسی - پرسش 14120

  • تصویر کاربر میلاد دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸( 1 ماه پیش) سوالات دیگر
    سلام ..مدت طولانی دچار اختلال نعوظ وضعف شدید جنسی شدم ودیگر مثل سابق بدنم در تولید اسپرم یا همان منیع قدرت نداره و همه این هم از زمانی شروع شد که ساعت طولانی را در سایت های سکسی گذراندم وا باعث یک فشار طولانی روی پروستات وترشح بیش از اندازه ان هنگام دیدن فیلم ها شدم وتا پنج شش ساعت مداوم زمان برد بعد از ان این اختلال در من ایجاد شد الان هم با هیچ قرص تادافیل یا سیالیس یا قطره افرودیت درست نمیشم یعنی خون به التم میاد ولی با ترشح بیش از اندازه پروستات وخروج ان از نوک الت رفته رفته نعوظ وحجم و طول التم کم شده وکوچک میشود لطفا کمکم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸( 1 ماه پیش)

      به پزشك مراجعه كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.