پرسش از دکتر

بی حسی آلت تناسلی کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ - پرسش 113146

  • تصویر کاربر کاوه چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 3 ماه پیش) تعداد بازدید: 36 بیماری های جنسی
    درد بر شما
    آقای دکتر من ۳۵ سال سن دارم ورزشکارم و اندام ورزشی و سبک زندگی‌ سالمی دارم.هیچ سابقه بیماری خاصی ندارم. ۱۰ ساله که ورزش میکنم‌ . حدود ۵ ماه پیش یک دارو بنام oxanderolone رو که بصورت قرص بود بدلیل اطلاعات ناقص که فکر میکردم ضرری نداره بمدت ۲ ماه و هر روز ۳۰ تا ۴۰ میلی گرم مصرف کردم برای عضله سازی همراه با ورزش بدنسازی. بعد از اتمام دارو یعنی در شهریورماه متوجه شدم که میل جنسیم تقریبا کامل از بین رفته نعوظ صبحگاهی نداشتم آلتم بی حس و احساس میکردم خیلی کوچیک شده و با وجود نداشتن رابطه جنسی حتی بمدت ۲ هفته
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۷ آبان ۲( 3 ماه پیش)

      با سلام أزمايشات تستسرون توتال ،،. پرولاكتين ،،، خون انجام شود T3 و T4 و TSH خون انجام شود

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.