پرسش از دکتر

پروستات - پرسش 6367

  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲۷ بهمن ۹۶( 1 سال پیش) پروستات
    سلام جناب دکتر
    ممنون از وقتی که بابت پاسخگویی میذارید
    سوال قبلیم با رهگیری t21ni06113 رو پاسخ دادید و علاوه بر توصیه ها درمان دارویی شیاف ایندومتاسین ۱۰۰ تجویز کردید چند سوال دارم ممنون میشم اگه مشخصا به تک تک شون پاسخ بدید:
    ۱-در توضیحات قبلی گفتم با اولین قرص ترازوسین عالی شدم و بعد ا ز بیست روز علائم برگشت اولا چرا اثر قرص از بین رفت؟ ثانیا اگه اشتباه نکنم ترازوسین برای شل کردن کردن گردن مثانه س یعنی جنبه تسکین داره نباید همراه ترازوسین یه داروی مکمل برای بهبود التهاب پروستات هم تجویز میشد؟
    ۲-با توجه به خارش دستگاه تناسبی که البته الان تبدیل شده به یه حس زجر اور( شبیه باد خوردن روی یه زخم باز) احتمال عفونت در دستگاه تناسلی نمیدید و اگه جواب مثبته نیاز به درمان دارویی نداره؟
    ۳- ایندومتاسین رو چه مدت استفاده کنم و در صورت اثر گذاری اثرات مثبتش کی خودش رو نشون میده؟
    ۴-همراه با پیوست های قبلی سونو بیضه ها رو هم میذارم ببینید مشکلی در بیضه ها نیست ضمن اینکه یه لکه دو سه میلیمتری قهوه ای روی بیضه راست پدید اومده که اورولوژیست دلیلش رو نمیگه در عین حال میگه مهم نیست جسارتا از اون هم عکس میذارم نظرتون رو اعلام بفرمایید ضمنا لکه روی پوست بیضه س
    ۵- مشکلات بقیه رو که مطالعه میکنم در سایت میبینم برای بیماری های مشابه من امنیک تجویز کردید چرا برای من همچین تجویزی نکردید؟
    قبلا از صبر و حوصله جنابعالی کمال تشکر رو دارم
    با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۲۷ بهمن ۹۶( 1 سال پیش)
      در
      بعظي افراد ترازوسين طولاني مدت اثر ندارد ٢- حتما براي زخو پوست بجه متخصص پوست مراجعه كنيد ٣- به مدت دةه روز و اثرش بعد از يك هفته ظاهر مي شود ٤ - به متخصص پوست كه مراجعه كرديد اين لكه را هم نشان دهيد ٥- بر حسب شدت بيماري أمنيك را تجويز مي كنم

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.