پرسش از دکتر

خونی بودن مدفوع همراه با سوزش - پرسش 5066

  • تصویر کاربر سید سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 1 سال پیش) پروستات
    سلام آقای دکتر من حدود یک ماه و نیم میشود که پروستات دارم بار اولی که رفتم دکتر دارو تجویز کردند همراه با آمپول جنتامایسن بعد زرق آمپول ها مدفوع به رنگ سیاه خارج شد و بعدش دهنه مقعد خارش پیدا شد من فکر می کردم امکان داره برطرف بشه البته باید بگم که معده ام هم مکروبی هستش در نسخه دوم هم داروی معده تجویز شد و هم پروستات بعد از مصرف این دارو ها خارش مقعد به سوزش مقعدی مبدل شد متوجه شدم زمانی که میرم دستشویی همراه با مدفوع خون دیده میشود الان میخام بدونم که این سوزش و خارج شدن خون مسئله جدی هست یا اینکه باید درمان بشه و به دکتور مراجعه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۲۶ دی ۹۶( 1 سال پیش)
      به جراح عمومي مراجعه كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.