پرسش از دکتر

خون درمنی - پرسش 47344

  • تصویر کاربر الهه شنبه ۱ آذر ۹۹( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 41 پروستات
    سلام وعرض ادب
    پسرمن ۲۰ساله تست و ۳ساله که درمنی خون دسده میشه ما پیش دکترزرکر بدیمش ولی ایشون یه عکس از نوک آلت گرفتند وگفتن هیچی نیس و هیچ دارویی هم ندادند ولی یه دکتر دیگه گفت پروستات ملتهبه که اسنطور میشه و بازهم دارویی ندادند
    البته پسرم موقع ادرار هم مشکل داره یعنی صبحهها اولش ادرارش با تاخیر میاد
    میخوایتم نظرشما رو بدونم
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۱ آذر ۹۹( 4 ماه پیش)

      علت نا مشخص است ولي دو بار در أب گرم نشسته شود و روزي يك عدد شياف ايندومتاسين صد ميلي گرم استعمال كنيد يك هفته

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.