پرسش از دکتر

اختلال نعوظ - پرسش 15873

  • تصویر کاربر جاوید یکشنبه ۲۰ مرداد ۹۸( 1 هفته پیش) سوالات دیگر
    درود بر شما
    غرض از مزاحمت من در انگلستان زندگی میکنم من مدتی هست که در نعوظ مشکل پیدا کردم البته عرض کنم خدمتون که بیماری واریکاسل داشتم قبلا عمل کردم اما مجددا وقتی حشری میشدم بیضه هام درد میکرد و دکتر گفت واریکاسل داری یه مدت هم قرص برا ریزش مو استفاده کردم که الان دقیق اسمش یادم نیست اما بعدا که سرچ کردم دیدم یه دارویی هست که برا بیماران سرطان پروستاتی هست که بعد از دوماه سریع قطعش کردم و در اینترنت یه قطره گرفتم بعنوان روغن مار که فکر میکنم متاسفانه روغن مار نبود چون اختلال بوجود اورد در سکس من اونم قطع کردم در ضمن پارسال کلیه ازمایشات از قبیل قلب و عروق و کلیه و... چکاپ کامل کردم دکتر گفت مشکلی نداری . لطف کنید منو راهنمایی کنید شماره انگیسم و زدم سایت قبول نکرد واتس اپ من به شماره انگلیسم هست 00447450287509 لطف کنید جواب منو به واتس اپ بفرستید. با سپاس از شما.
    روزتون خوش
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی یکشنبه ۲۰ مرداد ۹۸( 1 هفته پیش)

      يك ساعت قبل از نزديكي يك عدد قرص وياگرا ميل كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.