پرسش از دکتر

تکرر ادرار - پرسش 25788

  • تصویر کاربر فرشته یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 2 ماه پیش) مثانه
    سلام آقای دکتر وقتتون به خیر،من دختری بیست وسه ساله هستم که تقریبا پنج سال تکرر ادرار دارم تقریبا یک ماه پیش رفتم دکتر ودارو هایی که به من دادن فولیک اسید،تاموسین،یوریناسین وده تا امپول ویتامین ب۱۲ بود من از روزی که از داروها استفاده کردم تعداد دفعات ادرارم خیلی خیلی بیشتر شده به دکتر که گفتم ایشون گفتن فعلا از تاموسین استفاده نکنم واگه بهتر نشدم دوباره مراجعه کنم من یک روز از تاموسین استفاده نکردم واز روز بعدش مصرف همه ی این داروها رو قطع کردم چون هم تعداد دفعات ادرارم بیشتر شده بود هم حس بعدی در مثانم دارم که هنوز هم ادامه داره میخواستم ببینم به نظر شما این عملکرد طبیعی داروهاست و دوباره مصرفشون رو ادامه بدم یا ازشون استفاده نکنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید.
    1. تصویر کاربر فرشته یکشنبه ۲۵ اسفند ۹۸( 2 ماه پیش)
      A
    2. تصویر کاربر فرشته سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸( 2 ماه پیش)
      ممنون میشم راهنماییم کنید.
    3. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 2 ماه پیش)

      از قرص وزيكر ١٠ميلي گرم روزي يك عدد ميل كنيد و دارو ها را قطع كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.