پرسش از دکتر

عوارض مصرف امنیک - پرسش 33439

  • تصویر کاربر A.A.R پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 2 پروستات
    سلام
    حدود یکسال پیش آزمایش داده ام و PSA زیر ۱ است و مشکلی نبود ولی در سونوگرافی اندازه پروستات را ۳۳ میلیمتر درج نمودند و جدیدا بمدت ۱۵ روز قرص آمنیک توسط دکتر تجویز و مصرف کردم و مشکل تکرر ادار و ... برطرف شد ولی مفاصل زانویم هنگام نشستن و برخاستن در سرویس بهداشتی مسلمانی به شدت درد پیدا می کند و انگار مفاصل خشک شده است
    سوال: آیا این عوارض قرص آمنیک است و اگر می باشد باید چکار کنم که هم مشکل بزگ شدن پروستات حل شود و هم خشک شدن مفاصل زانوهایم برطرف شود البته تحرک بدنم کم است. ضمنا داروهای زیر را مصرف می کنم:
    پروپرانول ۴۰ روزی ۲ عدد
    آتورواستاتین ۲۰ شبی یکعدد
    دلوکستین ۳۰ شبی یکعدد
    زولپیدم ۱۰ شبی یکعدد
    سروکوئل ۲۵ شبی یکعدد
    جدیدا برای لاغری قبل از هر وعده غذایی دو عدد Carbo Fight مصرف میکنم
    لیست داروهای مصرفی را نوشتم که احتمال تداخل با آمنیک ندارد بهرحال بعد از خدا چشم امید به بزرگواری و نظر جنابعالی دارم
    از لطف شما بسیار سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹( 4 ماه پیش)

      درد مفاصل مربوط به امنيك نيست

      برای دریافت خدمات بیشتر نوبت دهی

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.