پرسش از دکتر

درد کلیه با مصرف کراتین - پرسش 4671

  • تصویر کاربر بهنام شنبه ۲ دی ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 1372 کلیه
    سلام آقای دکتر. من یه دوره بدنسازی شروع کردم که نیاز به مصرف یک سری مکمل ها دارم. پروتئین و آمینو و کراتین مصرف میکنم. مشکلی که دارم اینه که بعد از مصرف کراتین دردی (زیاد شدید هم نیست اما قشنگ حسش میکنم و نگرانم کرده) در دو طرف شکم که دقیقا فک کنم ناحیه کلیه ها هست رو حس میکنم که فردای اون روز بر طرف میشه و فقط 2-3 ساعت بعد مصرف این درد وجود داره. میخواستم بپرسم این مشکل از چی میتونه باشه. مقدار مصرف کراتینم هم روزانه 6 گرم
    باتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۲ دی ۹۶( 6 سال پیش)
      علت را نمي دانم

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.