پرسش از دکتر

کاهش میل جنسی - پرسش 56320

  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 22 بیماری های جنسی
    سلام آقای دکتر
    ۴۵ سال سن دارم و حدود ۳ ال ۴ سال هست کپسول پروترال ۴ درهم استفاده میکنم بخاطر بزرگی پروستات و الان بابت این موضوع وضعیتم خوبه و سایز پروستات ۱۸ شده ولی میل جنسی ام خیلی کم شده و آلت در حالت نعوظ بسختی و یا کم باقی میماند که این موضوع خیلی نگرانم کرده است و در واقع آسیب روحی به همسرم وارد شده. خواستم بپرسم مربوط به مصرف کپسول در این چند سال میباشد یا اینکه ربطی به پروترال ندارد و بایستی چکار کنم . اگر راهنمایی نمایید سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹( 2 ماه پیش)

      ربطي به پروترال ندارد و يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.