پرسش از دکتر

مشکل نعوظ - پرسش 69856

  • تصویر کاربر صادق شنبه ۲۶ تیر ۰( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 23 بیماری های جنسی
    با سلام خدمت دکتر عزیز.ممنونم ک پاسخگوی مشکلات مردم هستید.من ۳۳ سالمه.متاهل هستم.مشکل شدید نعوظ دارم.همسرم دیگه بهم اجازه رابطه نمیدن چون ب من دیگه اعتماد جنسی ندارن.داروهایی مثل تادالافیل.ویزارسین و سیلدنافیل مصرف کردم ولی هر دفعه میزان مصرف من زیاد میشه و بعدش کمردرد شدید و تنگی نفس شدیدی ب سراغم میاد .ب حدی ک دیگه تصمیم میگیرم مصرف نکنم.زمانی هم که دازوهای جنسی رو مصرف نمی کنم ب حدی اعتماد ب نفسم پایین میاد ک جرعت نمی کنم ب همسرم نزدیک بشم چون میترسم ک دوباره نعوذ نداشته باشم و آثار روانی مخربش رو دوباره تجربه کنیم.احساس می کنم ک همسرم داره ب طلاق فکر می کنه.واقعا ب کمک احتیاج دارم.لطفا راهنماییم کنید.سپاسگذارم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۲۶ تیر ۰( 2 ماه پیش)

      با سلام از أمپول تزريقي پاپاورين در ألت استفاده كنيد و سعي كنيد مشكلات فكري خود را حل كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.