پرسش از دکتر

ضعف نعوظ - پرسش 61820

  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: 76 بیماری های جنسی
    سلام من حدود 10 سال قبل با توجه به بالا بودن ابتلای بیماری قلبی بین فامیل پدری، و بدون علامت یا ناراحتی قلبی به متخصص قلب رجوع کرده و داوطلبانه آنژوگرافی انجام دادم که نشان داد یکی از رگهای قلب درصد بالایی از گرفتگی دارد. حدود دو ماه بعد از استنت گذاشتن، درحالی که داروی تجویز شده داشت به اتمام میرسید،در بروشور یکی از قرصها خواندم که اگه میل جنسی شما کم شد به پزشک خود اطلاع دهید. آن موقع کمی حالت نعوظ در من کم شده بود ولی جدی نگرفتم و گفتم حالا که دارو درحال اتمامه و این عارضه بر طرف می شه. ولی بعد از ده سال برطرف که نشده هیچ هر روز ضعیف و ضعیفتر هم میشه. الآن فقط قرص دیابت و یک عدد ASA80 مصرف میکنم لطفا راهنمایی بفرمایید . اکه لازمه بیام تهرا خدمتتون.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۳۰ فروردین ۰( 5 ماه پیش)

      يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص ويزارسين ٥٠ ميل كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.