پرسش از دکتر

اختلالات هورمونی - پرسش 1684

  • تصویر کاربر مسعود چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶( 2 سال پیش) بیضه
    اقای دکتر خسته نباشید. من از 6 ماه پیش به طور ناگهانی شهوتم افت کرد و روز به روز کمتر شد . در حال حاضر اختلال در نعوظ هم دارم ولی نعوظ شبانه گهگداری دارم ولی فاصله ی بین نعوظ ها خیلی زیادتر شده نسبت به قبل در ضمن وقتی از خواب بیدار میشم التم مثل قبل نعوظ داره ولی بلافاصله بعد از بیدار شدن شل میشه . بیضه ی سمت چپم هم مدتی است که در نشستن طولانی مدت قرمز میشه و کمی باد میکنه ولی بلافاصله که بایستم دوباره خوب میشه . خودم احساس میکنم مشکل هورمونی باشه . بازم نظر شما نظر اصلیه ممنون میشم کمکم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱ شهریور ۹۶( 2 سال پیش)
      با سلام تمام مشكلات شما جنبه فكري - ذهني دارد نگران نباشيد زود گذر است .

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.