پرسش از دکتر

پروستات - پرسش 39943

  • تصویر کاربر متین دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 6 پروستات
    سلام اقای دکتر من چندین ماه است که هنگاه مدفوع به طور مکرر ادرار دارم و ادرارم هی قطع و وصل میشه گاهی زیاد و گاهی ادرار در حد چند قطره خارج میشه و باعث درد در التم میشه و همچنین در هنگام مدفوع در قسمت تهتانی رودم احساس درد بهم دست میده......در صورتی که در ادرار خالی نه از نظر فشار ادرار مشکل دارم و نه ادرارم قطع و وصل میشه .احساس میکنم ادرارم در این مدت تیره تر شده و قبلا ادرارم کاملا روشن و شفاف بود بنا به نظرات سایت و پاسخ شما ده روز امنیک خوردم ولی تاثیری نداشت چون میگم در حالت عادی مشکلی ندارم و فقط هنگام دفع مدفوع ازیت میشم البته از همون زمانی که این مشکل پیش اومده در حد چند قطره ادرار باقی میمونه که با فشردن سرالت باید تخلیش کنم
    ممنون میشم راهنماییم کنید چند وقته به خاطر این موضوع دچار اضطراب و افسردگی شدم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹( 2 ماه پیش)

      شبي يك عدد قرص ترازوسين دو ميلي گرم ميل كنيد

    2. تصویر کاربر متین سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹( 2 ماه پیش)
      سلام و عرض خسته نباشید. ببخشید اقای دکتر من در سوالم به نظرم اطلاعاتی که دادم ناقص بود من 21 سالمه و اضافه وزن زیادی دارم و اینکه تا چند وقت قرص ترازوسین رو مصرف کنم .با تشکر
    3. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹( 2 ماه پیش)

      دو هفته

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.