پرسش از دکتر

بيماري مقاربتي - پرسش 53792

  • تصویر کاربر تينا چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹( 2 هفته پیش) تعداد بازدید: 15 بیماری های جنسی
    سلام آقاي دكتر وقت بخير.
    همسرم حدود يك ماه پيش ترشحاتي از آلت تناسلي داشتن به ارولوژيست مراجعه كردن و دكتر سفترياكسون،آزيترومايسين و داكسي سايكلين براي من و همسرم تجويز كردن.
    الان دوباره دچار ترشحات و خارش شدن،من هم دچار سوزش ادرار ودرد واژينال شدم.
    بايد چه آزمايشي انجام بديم؟
    بيماري كلاميديا هست يا سوزاك؟
    ممنون از پاسخ گويي تون🌹🙏🏻
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹( 2 هفته پیش)

      ممكن است كلاميديا باشد ،، يك هفته كپسول داكسي سايكلين هر ١٢ ساعت يك عدد بعد از غذا ميل شود

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.