پرسش از دکتر

مشکل پروستات - پرسش 114215

  • تصویر کاربر محسن چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 7 ماه پیش) تعداد بازدید: 98 پروستات
    با سلام‌ و عرض احترام
    ضمن تشکر، اینجانب ۵۱ سال دارم، احساس میکنم مثانه ام کامل تخلیه نمیشود. ادرارم گاهی دوشاخه میشود و بعد از ادرار اول، طی چندین مرحله قطره قطره ادرار ادامه پیدا میکند.
    پزشک متخصص کلیه و مجاری ادراری بعد از سونو و تست میزان تخلیه و میزان فشار ادرار، برایم قرص ترازوسین ۲ ( شبی یک عدد) و تاداگرا ۱۰( هر ۷۲ ساعت یک عدد) را تجویز کرده ضمنا کپسول Macavit هم ( شبی یک عدد) مصرف میکنم، اما بعد از ۱۲ روز هنوز قطره قطره تخلیه شدن ادرار وجود دارد، ممنون میشوم راهنمایی فرمایید چطور این مشکل برطرف میشود؟
    بسیار سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۵ آذر ۲( 7 ماه پیش)

      با سلام شبي يك عدد كپسول امنيك ميل كنيد 

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.