پرسش از دکتر

پاسخ پرسش های خود را از دکتر دریافت کنید

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.

درد وسوزش کیسه بیضه - پرسش 121118

  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۱۷ مهر ۴( 8 ماه پیش) تعداد بازدید: 102 بیضه
    سلام آقای دکتر خسته نباشید من چند سال پیش عمل سیستوسکوپی مستانه انجام دادم ولی بعد از عمل درد شدیدوسوزش در کیسه بیضه سمت چپ دارم وبی حسی درکیسه سمت چپ از مقعد تا نوک الت دارم تشکر میکنم اگر راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۱۷ مهر ۴( 8 ماه پیش)

      با سلام روزی دو بار هر بار ۱۵ دقیقه در آب گرم نشسته شود و روزی یک عدد قرص دیکلوفناک ۱۰۰ میلی گرم ۷ روز بعد از شام میل شود