پرسش از دکتر

بزرگی پروستات - پرسش 57972

  • تصویر کاربر بهزاد جمعه ۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 254 پروستات
    10 سال است که بدلیل غلظت خون و گرفتگی عروق کرونری ملزم به نوشیدن آب زیاد هستم در ابتدا تکرر ادرار را فکر می کردم بخاطر این آب خوری باشد ولی دیدم که شدت جریان ادرار هم کم شده و حالت دریفتینگ دارد. به متخصص مجاری ادراری مراجعه کردم ضمن سونوگرافی، سیستوسکوپی نیز انجام دادم که نشان می دهد بزرگی پروستات دارم:
    _آیا نیازی به تراشیدن پروستات هست؟
    _خیلی مدت بود که زودانزالی داشتم و حالا ناتوانی جنسی هم اضافه شده است. طوری که آلت تناسلی تحریک نمی شود.
    _اختلال نعوظ هم به بزرگی پروستات مربوط است؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۸ اسفند ۹۹( 3 سال پیش)

      تراشيدن لازم نيست روزي يك عدد كپسول امنيك ميل كنيد مشكل نعوظ هم بعلت پروستات است

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.