پرسش از دکتر

تداخل دارویی - پرسش 91635

  • تصویر کاربر نوید شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 120 پروستات
    با سلام.احتراما ضمن عرض تشکر و ارادت بابت زحماتی که متقبل می گردید و به بیماران پاسخ می دهید.من 46 ساله هستم و مجرد.اخیرا بخاطر سوزش کمی که هنگام ادرارکردن داشتم و بعد از یکی دو روز نیز ترشح سفید رنگی به رنگ شیر،بعضی اوقات داشتم،آزمایش خون و سونوگرافی کردم.البته کلا قبلا تکرر ادرار هم داشتم و تراوش قطره ای بعد از خروج ادرار که هنوز هم ادامه دارد.نتیجه آزمایش خون کاملا خوب و اندازه پروستات هم نرمال قید گردیده بود.اما بخاطر تورم پروستات،پزشک برای من کپسول امنیک(تامسولوسین) تجویز کردند.میخواستم بدونم آیا این کپسول با قرص ویتامین D تداخل ندارد؟با تشکر و سپاس فراوان.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش)

      با سلام با ويتامينd تداخلي ندارد كپسول امنيك را ادامه دهيد و روزي دو بار هر بار ١٥ دقيقه ده روز در أب گرم نشسته شود و روزي يك عدد شياف ايندومتاسين١٠٠ ميلي ده روز استعمال كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.