پرسش از دکتر

تاخیر در شروع ادرار - پرسش 67238

  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲۸ خرداد ۰( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 306 پروستات
    سلام دکتر من 6 سال است خود ارضایی میکنم 3 سال پیش درد کمر و بیضه شدیدی داشتم و ادامه داشت و فکر میکردم به خاطر خودارضایی هست وقتی خودار^ایی میکردم دردش خوب میشد ولی فرداش دوباره درد میکرد و بعضی وقت ها هیچ دردی نداشتم

    تا به خاطر مسئله هایی دچار استرس و اضطراب شدم و دچار حمله های پانیک شدم
    این ماه بعد از خودارضایی علاوه بر درد کمر و بیضه سمت چپ، معده ام درد می‌گیرد و دل درد نیز میشوم
    البته زیر شکمم هم درد دارد و در مقعدمم تیر می‌کشد
    تا اینکه ادرارم با تاخیر آمد ومنو شوکه کرد و ترسیدم
    میتوانید کمکم کنید
    دکترم به من ترازوسین 2mg داده به مدت 3 ماه بخورم و سیپروفلوکساسین500 داده به مدت 1 ماه و باکلوفن داده برای 1 ماه
    ممنونم
    1. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۵ خرداد ۰( 1 سال پیش)
      دکتر راستی عفونت ادرار نداشتم و سونو گرافی طبیعی بوده و باقیمانده ادرار 23 بوده و اندازه پروستات 17 و PSA من 0/61
    2. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۵ خرداد ۰( 1 سال پیش)
      آیا با ترک خودارضایی التهاب پروستات بهبود می‌ یابد؟
    3. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۵ خرداد ۰( 1 سال پیش)
      دیشب خودارضایی کردم
      از درد کمر نتونستم بخوابم الانم کمرم به شدن درد میگیره دکتر
    4. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی جمعه ۲۸ خرداد ۰( 1 سال پیش)

      خود ارضايي را ترك كنيد مشكل حل مي شود دارو هاي تجويز شده را ادامه دهيد و روزي دو بار هر بار ١٥ دقيقه در أب گرم نشسته شود ده روز و روزي يك عدد شياف ايندومتاسين١٠٠ ميلي ده روز استعمال كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.