پرسش از دکتر

کبودی بیضه - پرسش 72484

  • تصویر کاربر حامد چهارشنبه ۳ شهریور ۰( 8 ماه پیش) تعداد بازدید: 171 بیضه
    سلام ،خدمت شما خسته نباشید مدت دو ماه هست که دچار التهاب پروستات شدم و داروهای تامسولسین و افلوکساسین و پروستاتان مصرف کردم یه مدت خوب شدم ،تا اینکه از دو هفته پیش درد لگن پیدا کردم و مشکل در نشستن به همراه تکرر ادرار و توی قسمت بیضه ها و اطراف مقعد هم درد دارم .تا اینکه امروز متوجه کبودی روی بیضه شدم که نگرانم کرده .لطفا بفرمایید برای رهایی از درد چه کار کنم و آیا کبودی خطرناک هست؟ تشکر
    1. تصویر کاربر حامد دوشنبه ۱ شهریور ۰( 8 ماه پیش)
      سلام آقای دکتر ،خسته نباشید ،لطفا جواب بدین
    2. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۳ شهریور ۰( 8 ماه پیش)

      با سلام كبودي خطري ندارد روزي يك عدد كپسول امنيك ده روز ميل كنيد و روزي دو بار هر بار ١٥ دقيقه در أب گرم ده روز نشسته شود

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.