پرسش از دکتر

اختلال نعوذ - پرسش 76822

  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۲۱ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 272 بیماری های جنسی
    من چندسالی است که قرص تنوفوویر300 وپروپرانول 10 روزی یک عدد می خورم واز همان موقع به بعد دچاراختلال در نعوذ ضعیف شدم واخیرا گاهی با خوردن یک هشتم از قرص سیلدنافیل مشکل نعوذم برطرف می شود ولی نعوذ شبانه یا صبحگاهی را هرگز ندارم سن من هم 69 سال است وپروستات من هم 39ML می باشد وکبد من هم کمی کورس می باشد در خوردن قرص سیلدنافیل خیلی می ترسم وبه ندرت مصرف می کنم جناب دکتر با این شرح حال به نظرشما چکارکنم از پاسخ شما قبلا سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۲۱ مهر ۰( 2 سال پیش)

      با سلام اختلال نعوظ مربوط به سن بالاي شماست و قرص سيلدنافيل را ميل كنيد نترسيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.