پرسش از دکتر

رابطه پروستات و اختلال نعوظ - پرسش 105611

  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۲۲ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 103 پروستات
    خسته نباشید 24 سالمه و طبق آزمایشی که دادم تو ادرارم مقدار خیلی کمی خون دیده شده و ادرارم هم با تاخیر زیادی اتفاق میوفته و مثانه به طور کامل تخلیه نمیشه، دکتر ارولوژ هم که مراجعه کردم برای اختلال نعوظ به من قرص تادالافیل 10 میلی گرم روزی یک عدد رو دادن اما متاسفانه نتیجه ای نگرفتم.
    ایا اختلال نعوظم هم علتش میتونه همین پروستات باشه و با درمان پروستات اون هم درمان میهش یا خیر!
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۲ دی ۱( 1 سال پیش)

      با سلام روزي دو بار هر بار ١٥ دقيقه ده روز در أب گرم نشسته شود و روزي يك عدد قرص ألفن xl صد ميلي گرم ده روز ميل شود ،،، روزي يك عدد كپسول امنيك ده روز ميل كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.