پرسش از دکتر

تورم پروستات - پرسش 36377

  • تصویر کاربر کاوه پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 1 پروستات
    سلام استاد.59 سالمه .پیارسال پی اس آ 4.7 بود یه دکتر تاوانکس داد چند روز خوردم بدحال شدم رفتم یه دکتر متخصص پروستات فقط پرترال با پروستاتان داد ادامش دادم.شبها میخورم .سونو گرفتم گفتن پروستات بیشتر سنم بزرگه.از دهسال پیش رابطه جنسیم قطع شد ولی چون میل جنسیم خیلی شدیده بهم فشار زیاد میاد و اگر خودارضا نکنم آلتم در حال عادی بزرگ میشه اذیتم میکنه.بنظر شما همزمان با پرترال فیناسترایت هم بخورم تا هم میلم کم شه هم پروسم کوچیک شه.تو یه شهرستان دورافتاده ام دکتر قوی نیست.با تشکر استاد.
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹( 2 ماه پیش)

      روزي يك عدد فيناسترايد ٥ ميلي گرم ميل كنيد

      برای دریافت خدمات بیشتر نوبت دهی

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.