پرسش از دکتر

پرستات - پرسش 49771

  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 381 پروستات
    سلام پدرم 86 سال سن دارند و چند سالی هست که پر ستات ایشون بزرگ شده و تحت درمان هستند قرص تامسلون و فنیسترات مصرف می کردند یک ماه پیش با مشگل دفع ادرا مواجه شدند و سوند زند و همزمان متوجه شدیم کلیه هاشون نارسا شده و همزمان دیالیز هم می شوند الان در حال حال حاضر به محض خروج سوند درجه هوشیاریشون پایین میاد نمی دانیم چکار باید کنیم سوند هم اگر طولانی مدت باشه عفونت میکنه از طرفی شهرستان هستند و با توجه به شرایط کرونا نمی توانیم تهران بیاوریم ممنون می شوم اگر راهنمایی بفرمایید تصویر اخرین سونو رو می تونم براتون ارسال کنم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

      سوند حتما گذاشته شود و دياليز انجام شود تا عملكرد كليه ها طبيعي شود

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.