پرسش از دکتر

عملکردکلیه - پرسش 67650

  • تصویر کاربر عبدمحمد دوشنبه ۳۱ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 366 کلیه
    سلام علیکم اینجانب عبدمحمدطاهری۶۲ساله مشکل کراتین بالادارم ازسه سال پیش تابحال داروی تامسولوسین ولوزارتان مصرف کردم یکسال پیش والسارتان۸۰بجای لوزارتان تجویزشدالان تامسولوسین ووالسارتان۸۰میخورم بیماردوقطبی هم هستم مشکلم افت فشاربعدازبلندشدن است تعادلم بهم میخوره که بچه هام میان دستم رامیگیرن میگن بشین چون به حالت گیجی زیادی دچارمیشم علت ازتامسولوسین نیست چراتامسولوسین بایدبخورم پروستاتم نرماله وضعیتش سونودادم چندبارنرمال بوده الان کراتینم ۱.۵واوره نرماله راهنمایی بفرماییدباتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۳۱ خرداد ۰( 2 سال پیش)

      تامسولوزين را اگر علاييم ادراري نداريد قطع كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.