پرسش از دکتر

بی حسی الت - پرسش 104256

  • تصویر کاربر فریبرز دوشنبه ۲۸ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 142 بیماری های جنسی
    سلام آقای دکتر من 41سالمه .سالها بخاطر قرض و بدهی تو فشار کار و انواع فشار روحی و روانی واسترس بودم .حتی با انواع مشکلات گذران کردم .چندین سال بود با دیسک وکمر درد سر کردم تا اینکه اسفند پارسال پاهام یا از دیسک یا از واکسن کرونا بی حس شدن کمر به پایین .دکتر رفتم بعد ام از ای گفت عمل کردنی نیست با استراحت وسوزنایی که از نخاع وباسن زد گفت خوب میشه الان درد ندارم پاهام خوب شدن اما التم بی حس مونده رنگش هم به سیاهی میزنه لطفاً راهنمایی میکنین چکار باید بکنم .دکتر من مجردم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی دوشنبه ۲۸ آذر ۱( 1 سال پیش)

      با سلام بي حسي ألت به علت استرس ،، اضطراب و روحي رواني است يك ساعت قبل از رابطه يك عدد قرص تاداگرا٢٠ ميل كنيد

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.