پرسش از دکتر

التهاب پروستات - پرسش 21056

  • تصویر کاربر کیا سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸( 5 ماه پیش) پروستات
    سلام آقای دکتر

    اول تشک میکنم ، تنها جایی که جواب بعضی سوالاتمو پیدا کردم سایت شما بود

    من متاهلم و ۲۵ سالمه
    از ۱۳ سالگی خود ارضایی میکردم
    الان ۲۰ روزه که ترک کردم بالاخره
    ولی علائمی که در ویدئو التهاب پروستات گفتین رو گاها به طور موقت دارم
    زیر بیضه ها(فک کنم ناحیه پی) درد میکنه
    خود آلت تناسلی گاها درد میکنه
    گاهی اوقات بی دلیل نعوذ دارم و مایع پیشاب بیرنگ میاد

    درمان دارویی لازمه یا با گذشت زمان خوب میشه؟
    1. تصویر کاربر کیا سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸( 5 ماه پیش)
      قبلا هم پیش آمده بود که بعد از خودارضایی مثلا 1 روز کمی این درد ها رو داشته باشم و فکر میکردم دلیلش همون خودارضایی باشه ، اما الان 20 روزه خودارضایی نکردم و این علائم رو دارم. البته به صورت دائمی هم نیست و موقتیه
      بازم اگه فکر میکنید موردی نیاز به توضیح داره بفرمایید تا توضیح بدم
      پیشاپیش ممنون
    2. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸( 5 ماه پیش)

      خود ارضايي ترك شود و يك ساعت قبل از رابطه يكعدد قرص تادالافيل ميل كنيد

    3. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸( 5 ماه پیش)

      خود ارضايي ترك شود و يك ساعت قبل از رابطه يكعدد قرص تادالافيل ميل كنيد

    4. تصویر کاربر کیا سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸( 5 ماه پیش)
      ممنون
      تا چه مدت این قرض رو مصرف کنم؟
    5. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸( 5 ماه پیش)

      دو هفته

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.