پرسش از دکتر

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( 2 روز پیش) مشاهده پرسش
    تا الان مشکلی نداشته ام 47 ساله هستم ولی گاهی اوقات دچار اختلال نعوط می شوم از ویاگرا به مقدار بسیار کم یک چارم قرص استفاده می کنم خوب است ولی گاهی هم بدون قرص مشکلی ندارم حدود 6 ماهه که این مشکل را دارم راهنمایی بفرمایید تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( 2 روز پیش)

      از أمپول تزريقي در ألت استفاده كنيد

  • تصویر کاربر داوود سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( 2 روز پیش) مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید بنده فردی هستم 41ساله چند ساله که مشکل زود انزالی دارم واقعا دیگه خسته شدم طوری شده که نمیتونم نزدیکی کنم همون چند ثانیه اول انزال انجام میشه و رابطه ام با همسرم داره خراب میشه لطفا کمکم کنید .متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( 2 روز پیش)

      روزي يك عدد قرص پاروكستين به مدت سه ماه ميل كنيد

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( 2 روز پیش) مشاهده پرسش
    سلام
    میخواستم بدونم آیا خودارضایی باعث سرطان آلت میشه یا خیر
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸( 2 روز پیش)

      خير نمي شود

  • تصویر کاربر مهراد پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    باسلام
    ممکن است مصرف ویاگرا و تادالافید موجب افزایش ریسک سکته شود
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      خير

  • تصویر کاربر مهراد پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    با سلام واحترام
    سن53 سال مدت 2ساله دچار اختلال نعوظ شدم.داروهای مصرفی روزانه:
    متفورمین 500 میلیگرم.
    سدیم والپورات 400 میلیگرم
    پرازوسین 10 میلیگرم
    املودیپین 10میلیگرم
    قند وفشارم تحت کنترل میباشد
    این داروها را حدود 3 سال است که مصرف میکنم واین اختلال نعوظ حدود 2سال پیش تقریبا با یک استرس شدید (که منجر به تشنج شد) آغاز شد.
    لطفا راهنمایی بفرمایید جهت درمان چه کاری باید انجام بدهم
    بینهایت سپاسگزارم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      قبل از نزديكي قرص وياگرا ميل كنيد

    2. تصویر کاربر مهراد چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)
      با تشکر اطاعت امر میکنم
      چندین ماه از تادالافیلد استفاده میکردم دکتر داورساز (از دوستان) بهم گفت که ممکنه سکته کنی.آیا در مورد ویاگرا ریسک کمتری وجود دارد.
      بینهایت متشکرم
    3. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      بله خطر سكته ندارد

    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر Manoli چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام...میخواستم بدونم تاثیر خود ارضایی روی رابطه جنسی واقعی چقدر هستش؟آیا کسی که خود ارضایی میکنه و بعضی اوقات رابطه جنسی داره و توی رابطه به اختلالات نعوظ برمیخوره یا نعوظش ناپایداره دلیلش خود ارضایی و تصوراتی که در ذهنش تشکیل میده هستش؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      بله همينه

  • تصویر کاربر Manoli چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام...میخواستم بدونم تاثیر خود ارضایی روی رابطه جنسی واقعی چقدر هستش؟آیا کسی که خود ارضایی میکنه و بعضی اوقات رابطه جنسی داره و توی رابطه به اختلالات نعوظ برمیخوره یا نعوظش ناپایداره دلیلش خود ارضایی و تصوراتی که در ذهنش تشکیل میده هستش؟
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      جواب دادم

  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام پسرمن ۲۷ ساله هست حدود ۳ماه است نامزد کرده ،ازطریق نامزدش متوجه شدیم که هیچ ارتباط وتمایلی جنسی ندارم ، مشکل نعوذ دارد ، نامزدش باهاش صحبت کرده می گوید هیچ مشکلی ندارم اما در عمل نه تمایلی دیده می شود ونه نعوذی ، این امر بسیار نگران کننده است ونمی دانیم باید چکار کرد ؟ احتمالاقبلادچار استمناء بوده و شاید الان هم باشد ، لطفا بنده را راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      قبل از نزديكي قرص وياگرا ميل كنند

  • تصویر کاربر منصور چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خداقوت بنده ۴۹ سالمه و حدود چند هفته قادر به رابطه جنسی نمیباشم آزمایش انجام دادم میگن تیروئید شما کم کار شده به راهنمایی شما نیاز دارم خیلی افسرده شدم
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      علت كم كاري تيروييد است

  • تصویر کاربر n.k چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش) مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ۲۵سالمه حدود یکماه عروسی کردم اوایل نعوظ خوب انجام میشد ولی حدودا یه هفته هست که خیلی شل و بی حسه یه قرص سیلد نافیل هم مصرف کردم بد نبود ولی چندروزی هست درد زانو دارم مفصل هام درد میکنه به نظرتون باید چکار کنم ممنون میشم پاسخ بدید...
    1. تصویر کاربر دکتر هوشنگ قوامی چهارشنبه ۱۹ تیر ۹۸( 1 هفته پیش)

      قرص تادالافيل ب خور

درحال دریافت اطلاعات

به سیستم پرسش از دکتر هوشنگ قوامی متخصص ارولوژی در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.